lauantai 11. joulukuuta 2010

Rukoillaan Israelin puolesta!

Rakas Lähimmäiseni, herään kello puoli kaksi, nukuttuani 6,5 tuntia. Kävimme levolle jo seitsemältä ja lepo teki hyvää. Pakkasta on 7.8 astetta. Taivas on vaalean sumun peitossa. Puut seisovat huurteisina, kuin vaippaan kietoutuneina kylmää vastaan. Näky on kuin joulukortista! Sydän on kiitosta täynnä!

Jumalaa kiitämme mieheni hyvästä kuntoutumisesta. Jalat ovat voimistuneet ja hän on entisensä. ulos emme vielä uskalla lähteä. Kuntoutuksen aloittamisesta ei ole tullut tietoa sairaalasta, mutta kotona hän kävelee paljon. Se on omatoimista kuntoutusta, ja näyttää tehoavan. Kiitämme hyvää Jumalaa siitä, että Hän antoi vielä terveyden palautua!

Raamatussa on tuhansia lupauksia Israelin kansalle, joka on Jumalan omaisuuskansa. Raamattu avautuu Jesaja 44 kohdalta: ”Muista Jaakob, sinä minun palvelijani, muista, Israel, että minä olen sinut muovannut, sinä olet minun palvelijani, sinä et minulta unohdu, Israel. Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi kuin pilven, sinun syntisi kuin pilviverhon. Palaa minun luokseni, minä olen lunastanut sinut vapaaksi. Riemuitkaa taivaat, sillä Herra on tämän tehnyt, iloitkaa maan syvyydet, puhjetkaa riemuun, te vuoret, te metsät ja jokainen metsän puu: Herra on lunastanut Jakobin!
Hän on pelastanut Israelin, hän on osoittanut kirkkautensa.” Tämä on yksi lupaus Israelille. Rukoillaan Israelin puolesta, että he ottavat armon vastaan!

Muistetaan me, rakas Lähimmäiseni, että me olemme uusi Israel. Jumala on lunastanut meidätkin Vapahtajamme, Jeesuksen Kristuksen, kautta lapsikseen. Meillekin on tuo lupaus: ”Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi kuin pilven, sinun syntisi kuin pilviverhon. Palaa minun luokseni, minä olen lunastanut sinut vapaaksi” Meidänkin on syytä iloita Jumalan armosta ja rakkaudesta! Hän on hyvä, Hän antaa meillekin elämän ja autuuden!

Tänä aamuna, 11.12.2010, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: