lauantai 2. kesäkuuta 2012

Enkeli-onnea!

Rakas Lähimmäiseni, tänään tuhannet nuoret ovat elämänsä käännekohdassa. Opiskelu loppuu ja työelämä on edessä. Juhlivia onnitellaan ja heille toivotetaan Herran siunausta. Monessa kortissa on turvallinen toivotus Psalmista 91: "Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen."
Onnellinen hän, joka luottaa Jumalaan ja kertoo kaikki asiansa Hänelle. Psalmi 91 kertoo siitä nuoresta näin: "Se, joka asuu korkeimman suojassa ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa, sanoo näin: "Sinä olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani, sinuun minä turvaan." Ja Jumala vastaa hänelle: "Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun. Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä. Kun hän huutaa minua, minä vastaan. Minä olen hänen tukenaan ahdingossa, pelastan hänet ja nostan taas kunniaan. Minä anna hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä." Heillä on turvallinen kaksipuolinen yhteys!

Rakas Jumala, siunaa ja varjele kaikkia uuteen astuvia nuoria! Kutsu heidät lapsiksesi, että he voivat elää Sinun rauhassasi, vapaudessasi ja siunauksessasi. Herra avaa maamme päättäjien silmät näkemään, että Sinussa on meidän nuortemmekin pelastus, Kaikkivaltias Jumala. Herra armahda meitä! Aamen.

Tänä aamuna, 2.6.2012, rakkaudella Mummi.

Ei kommentteja: