perjantai 13. marraskuuta 2009

Jumalan rakkaus

Lähimmäiseni, oletko miettinyt Jumalan rakkautta meitä kohtaan. Me ihmiset rakastamme lapsiamme ja haluamme heille hyvää. Kuinka paljon enemmän Jumala, joka meidät on luonut, rakastaa meitä ja haluaa jokaisen lapsensa yhteyteensä. Hän uhrasi rakkaan Poikansa, että tuo yhteys olisi mahdollinen. Paavali sanoo näin: Room. 8:32, ”Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssaan."

Olen saanut joskus Jumalan rakkauskirjeen, johon on koottu Raamatun lupauksia rakastavalta Isältä. Kirjaan tähän muutamia niistä, että voit itse tutkia Raamatusta mitä Jumala sanassaan lupaa: Et ehkä tunne minua, mutta minä tiedän kaiken sinusta: Ps. 139:1 eteenpäin. Päätin tarkkaan, milloin sinä syntyisit ja missä sinä asuisit: Apt. 17:26. Vain koska olet lapseni ja minä olen sinun isäsi: 1Joh. 3:1. Kaikki hyvä, mitä saat, tulee minulta: Jaak. 1: 17. Iloitsen sinusta laulaen: Sef. 3:17. Jos etsit minua sydämesi pohjasta, löydät minut: 5 Ms 4:29. Voin tehdä sinulle enemmän kuin pystyt kuvittelemaan: Ef. 3:20. Sillä olen suurin rohkaisijasi: 2 Tess. 2:16,17. Olen myös Isä, joka lohduttaa sinua surussasi: 2 Kor: 1:3-5. Minä kannan sinua sydämessäni aivan kuin paimen kantaa lammastaan: Jes. 40:11. Sillä rakkauteni sinuun ilmenee Jeesuksessa: Joh: 17: 24. Jonain päivänä minä pyyhin silmistäsi kaikki kyyneleet ja otan pois kaiken sen tuskan, jonka olet kärsinyt täällä maan päällä: Ilm. 2:3,4. Kysymykseni sinulle on: ”Tuletko sinä minun lapsekseni? Minä odotan sinua Luuk. 15: 11-32.

”Suurempi kuin sydämeni Jumalan on rakkaus. Suurempi kuin oma tahto Kutsujan on laupeus. suurempi kuin oma into, ehdottomuus mieleni – uskollisuus Jumalamme kaikkea on suurempi. Yhtä pyydän, Vapahtaja, tänään yhtä pyydän vain: näytä yhden päivän matka, askel, jonka tänään sain. Keiden kanssa, mihin suuntaan polku tänään avautuu? Millä tavoin Isän tahto meissä tänään tapahtuu?” virsi 525: 1ja 3

Tänä aamuna, 13.11.2009, ilolla Mummi