torstai 24. maaliskuuta 2011

Varastettu vene palautettiin.

Rakas Lähimmäiseni, olen kulkenut Vapahtajani seurassa 37 vuotta. Sinä aikana olen saanut päivittäin kokea Jumalan johdatusta. Olen saanut elää sydän vapaana, sillä Jeesus on antanut auliisti anteeksi syntini ja syyllisyyteni. Näinä vuosina olen saanut rukousvastauksia, joista olen iloinnut ja olen nähnyt suuria ja pieniä ihmeitä, joita Jumala on tehnyt meidän elämässä ja ystävien ja sukulaisten elämässä. Hänen suurta rakkauttaan olen saanut kokea nämä vuodet.

Kun ikävöin Teuvoa, hänen lähdettyään Taivaan kotiin, kyselin Jumalalta, mitä tekisin, kun ajatus ei kulje ja en pysty mihinkään, Hän sanoi minulle: ”Kirjoita pieniä ja isoja ihmeitä!” Olen kertonut Sinulle jo monia ihmeitä, joita olen Jumalan tekemänä nähnyt, niin, että olen saanut ihmetellä ja kiittää. Tänään kerron Sinulle ihmeellisen rukousvastauksen.

Pieni Buster-vene on ollut meidän hellepäiviemme virvoitus vuosikausia, sillä kärsin kesäisin kuumuudesta. Veneen vauhti on vienyt helteen pois ja olemme voineet nauttia luonnon kauneudesta ja tutustua kauniiseen Vaasan saaristoon. Eräänä syysiltana nuoret pojat olivat parveilleet veneemme ympärillä, kun venenaapuri palasi rantaan. Kun hän lähti seuraavana aamuna huvilalleen, meidän veneemme oli poissa. Hän soitti ja kertoi asiasta. Pojat olivat varastaneet veneen. Meille tuli suuri suru. Tuli asiaa Jumalalle, joka kuulee rukoukset.

Seuraavana tiistaina Arkipäivän rukoushetkessä kerroin asian Jumalalle ja pyysin: ”Lähetä, Jumala, pojat tuomaan veneemme takaisin!” Kolme viikkoa pojat taistelivat Jumalan kehotusta vastaan ja sitten he toivat veneen takaisin ehjänä, mutta bensatankki oli poissa. Kiitin Jumalaa rukoushetkessä tästä ihmeellisestä rukousvastauksesta ja pyysin: "Herra, anna yhden näistä pojista tulla papiksi Vaasaan, että hän tunnustaa tulleensa uskoon, kun kuuli Jumalan kehotuksen palauttaa varastettu vene." Onhan sanottu Raamatussa: ”Kaikki koituu niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat.”

Tänä aamuna, 24.3.2011, rakkaudella Mummi

2 kommenttia:

Taivaankansalainen kirjoitti...

Halleluja!
Pistää hymyilyttään väkisinkin. Yhdyin rukoukseesi ja olen tänään pyytänyt Jumalalta, että Hän antaisi yhden noista pojista tulla papiksi Vaasaan. Jään mielenkiinnolla odottamaan rukousvastausta.
Siunausta Mummi ♥

mummi kirjoitti...

Rakas Johanna, minäkin odotan tuota rukousvastausta, mutta riittävätkö elämäni päivät? Ken elää, hän mäkee!
Kiitetään Jmalaa! Mummi