maanantai 10. lokakuuta 2011

"Jeesus antaa elämän!"

Rakas Lähimmäiseni, eilistä lepopäivää sanotaan pikku pääsiäiseksi, koska Jeesus lupaa herättää jokaisen, joka häneen uskoo, niinkuin Hän herätti Lasaruksen hänen kuoltuaan. Ajattele, rakas Lähimmäiseni, me, jotka kuolemme tästä elämästä uskoen Jeesukseen, Vapahtajaamme, kuulemme Jeesuksen äänen viimeisenä päivänä. Hän herättää meidät seuraajansa iankaikkiseen elämään! Tässä Jeesus antaa parhaan lohdun meille, rakkaitamme ikävöiville. He ovat tallella siellä!

Jeesus sanoi Martalle meidän elämämme tärkeimmät sanat: "Minä olen ylösnousemus ja elämä, joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen" Joh. 11:25-26. Jeesus määrittelee tässä meidän elämämme! Hän on tullut maailmaan antamaan meille elämän. Hän vahvistaa tällä lupauksen sanalla lähettäjänsä ja Isänsä tahdon: "Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän hänet viimeisenä päivänä." Joh. 6:39. Mitä Sinä Lähimmäiseni vastaat, kun Jeesus kysyy Sinulta niinkuin Martalta: "Uskotko sen?"

Rakas Jumala, kirkasta meille kaikille Jeesuksen valmistama armo Pyhän Henkesi kanssa niin, että tämän elämämme aikana löydämme tien, totuuden ja ELÄMÄN. Jeesus johdattaa meidät Isän syliin. Jeesus antaa elämän! Herätä, rakas Taivaallinen Isämme, kaikki synteihinsä kuolleet ihmiset ELÄMÄÄN ja toivoon Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Vapahtajassamme! Avaa kaikkien korvat kuulemaan ilosanoma Jeesuksessta! Tätä pyydän Jeesuksen nimessä. Aamen.

Tänä aamuna, 10.10.2011, rakkaudella Mummi.

3 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Rakas mummi.Pitkästä aikaa piipahdin täällä kommentoimassa.On ihana kun postaat ilo sanomaa.♥

Jeesus on elämä.Jeesus antaa elämän.
Kaikkien surujemme keskellä.Ole siunattu rakkaasti.
Terveisin.Kata

mummi kirjoitti...

Rakas Kata, olet minulle kuin oma tyttäreni, niin paljon olen puolestasi rukoillut. Jumala rakastaa Sinua, me saamme viipyä kestävässä rukouksessa. Sinä tulet huomaamaan, että siitä seuraa siunaus.Herra on uskollinen! Mummi

mummi kirjoitti...

Rakkaat Kathy ja Anna, kiitos, että kirjoittauduitte lukijoikseni. Olkaa siunatut! Mummi