torstai 3. marraskuuta 2016

Kivisydän lihasydämeksi.

Rakas Lähimmäiseni, eilen illalla raamattupiirissä saimme ihmeteelä Saulin kääntymistä, Apt.9 luku. Saimme nähdä, kuinka muuttaa Herra! Saulista, Jeesuksen seuraajien vainoajasta tuli hetkessä Jeesuksen seuraaja, kun Jeesus pani hänet totuuden eteen: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" Lue, rakas ystävä, koko luku, niin näet kuinka voimalla toimii Herra!

Juha Vähäsarja tuo meille Sanan ilmestyskirjasta, Ilm. 2:10  "Älä yhtään pelkää sitä, mitä joudut kärsimään. Saatana on sulkeva muutamia teistä vankeuteen, jotta teitä koeteltaisiin, ja te joudutte ahdinkoon kymmeneksi päiväksi. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle voitonseppeleeksi elämän."

Jeesus ikään kuin jo valmiiksi olettaa, että uskovat joutuvat kärsimään hänen nimensä tähden. Sitä ei siis pidä pelätä, ikäänkuin jotakin outoa olisi tapahtumassa. Kaikki kuuluu asiaan. "Älä yhtään pelkää", sanoo Jeesus. Kuinka lohdullinen sana, kuinka lämmin sana. Hän nimittäin samalla ilmaisee, että hän tietää, mitä meille tapahtuu jokaisena elämämme hetkenä. Hän tietää, että meitä koetellaan. hän näkee sen kaiken. Jeesus laittaa rajat, joita ei voi ylittää ja hän päästää jälleen sopivaan aikaan koetuksesta vapaaksi. Saatanankin hän sallii vilauttaa muskeleitaan, mutta ei yhtään enempää, kuin Jeesus hyväksi näkee. Meidän tehtävämme on olla kaikessa uskollisia, vaikka joutuisimme sen tähden kuolemaan. Emme kuole ilman voitonseppelettä, joka lasketaan pian päähämme."

Tänä aamuna, 3.11.2016, rakkaudella Mummi.

2 kommenttia:

sylvi kirjoitti...

Olen luknut Paavalin kirjeitä. Joka päivä aina kappaleen. On kyllä niin mielenkiintoista lukea.
siunausta päivääsi

Conley Tiffany kirjoitti...

Dr Itua ravib minu HIV-i, olen olnud ARV tarbimine 10 aastat. Ma olen olnud valus, kuni tulin üle dr Itua blogides site.I e-posti talle oma üksikasjad minu HIV ja minu asukoht selgitasin iga asi talle ja ta ütles mulle, et ei ole midagi hirmul, et ta ravib mind Ta andis mulle garantii, Ta palub mul maksta esemete eest, nii et kui ma paranen, näitan ma tänulikkust ja andsin tunnistust oma tervendavatest maitsetaimedest, mida ma kavatsen teha sinu ülejäänud HIV-i jaoks. ja muud haigused näevad dr Itua.I head tööd. Ma sain ta ravimtaimi EMS Courier'i teenuse kaudu, kes toimetas oma postkontorisse 5 tööpäeva jooksul. Dr Itua on aus mees ja ma hindan teda tema hea töö eest. ta hindab teda ja ülejäänud mu sõpru ka liiga, on rõõm mulle, et ma olen vaba pillid ja võttes, et rasva belle on nightmare.you mõistate, mida ma räägin, kui teil on sama probleem ma olin olles siis mitte nüüd küll. Ma olen vaba ja tervislik Suur tänu dr Itua Herbal Centerile. Mul on ka tema kalender et ta hiljuti mulle saatis, ta ravib igasugust haigust, nagu vähk, herpes, fibromüalgia, Hiv, B-hepatiit, maks / neerupõletik, epilepsia, viljatus, fibroid, diabeet, Dercum, Copd ja ka tagastama Ex Lover Back. Siin tema kontakt .drituaherbalcenter @ gmail.com Või Whats_app number +2348149277967