perjantai 2. joulukuuta 2011

Adventin kuningas

Rakas Lähimmäiseni, ostin "Sanan ajan", mainion mummin muistikirjan Herran Sanan lukemiseen ja ajassa pysymiseen.

Kun katselin ensimmäisen viikon sisältöä, siinä on valtaisa uskon vahvistus adventin aikaan, Vapahtajaansa odottavalle kansalle. Kuuntelepa tätä, rakas ystävä: Maanantai: Kaikki viisaus tulee Herralta, hänen luonaan sillä on ikuinen sijansa. Viisauden lähde on Jumalan sana korkeuksissa, viisauden teille ohjaavat ikiaikaiset käskyt. Sir. 1,5. Tiistai: On viisasta ja kunniakasta rakastaa Herraa. Sir. 1:10. Keskiviikko: Kuka saa nousta Herran vuorelle, kuka saa astua pyhään paikkaan? Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän. Ps. 24:3-4. Torstai: Tässä me olemme, kansa joka pyrkii luoksesi, joka etsii kasvojasi, Jaakobin Jumala! Ps. 24:6. Perjantai: Näin sanoo Herra: "Armon hetkellä minä vastaan sinulle, pelastuksen päivänä minä autan sinua." Jes. 49:8. Lauantai: "Minä seison ovella ja kolkutan. Jos jokukuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän." Ilm. 3:20.

Meillä on vahva kallio, joka ei petä, jolla saa seista horjumatta! Se kallio on Jumalan Sana, joka kertoo meille kaiken Vapahtajastamme ja Lunastajastamme, Jeesuksesta Kristuksesta, adventin Kuninkaasta, joka aina armahtaa meitä Sanan kalliolla horjuvia Jumalan lapsia.

Ylistys Sinulle, ikiaikojen Jumala! Kiitos, että otit meidät armoihisi, ja rakastat meitä sellaisina kuin me olemme. Kiitos, että tänäänkin vahvistat uskoamme Sinuun. Tätä pyydämme Jeesuksen nimessä. Aamen.

Tänä aamuna, 2.12.2011, rakkaudella Mummi

Ps. Eilen kirjoitin uudesta kirjastani. Ei seurakunta sitä myy, vaan mummi isosta kassistaan seurakunnan tilaisuuksissa.

2 kommenttia:

sylvi kirjoitti...

Huyvä on alottaa uusi armon vuosi noilla eväillä.
siunattua adventin aikaa sinulle!

mummi kirjoitti...

Sinulle, rakas Sylvi ja laikille lukijoilleni toivotan jumalan siunaamaa adventinaikaa ja joulun odotusta! Mummi