torstai 20. maaliskuuta 2014

Jeesuksen armoa ja rauhaa

Rakas Lähimmäiseni, kun herään kello seitsemän ja avaan ulko-oven, tintti tervehtii minua hätähuudolla. Kun katson mittaria -13.3, ymmärrän, että sen pienen raukan varpaita paleltaa! On tullut oikea takatalvi. Herra varjele kaikki eläimet, koko luonto ja meidät!

Päivän sana johdattaa meidät Psalmiin 25. Me horjumme, epäilemme, ja pelkäämme, kun tämä maailma on niin levoton. Tämän päivän levottomuuteen on pelastuksen ja anteeksiantamuksen rukous. Jumalan lapsen sydämessä asuu rauha, kun Jeesus on siellä. Rukoillaan Jumalaa Psalmin 25 sanoin:

"Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi. Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, Sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää. Muista laupeuttasi, Herra ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta. Älä muista minun nuoruuteni syntejä, älä minun rikoksiani, muista minua armosi mukaan hyvyytesi tähden, Herra. Hyvä ja vakaa on Herra; sentähden hän neuvoo syntiset tielle. Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä. Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa. Nimesi tähden, Herra, anna anteeksi  minun syntivelkani, sillä se on suuri."

Isä, Jumala, anna meille omillesi se armo, että uskomme anteeksiannetuiksi kaikki ne synnit , jotka on jo Jeesuksen ristille viety. Anna rauha lapsesi sydämeen! Tänäänkin, Jeesus, "katsahda puoleemme laupeutesi silmillä" ja ota pelko pois. Aamen

Tänä aamuna, 20.3.2014, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: