sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Jeesus on rakkaus, Hän parantaa.

Rakas Lähimmäiseni, tänä aamuna heräämme sateen ropinaan. On lepopivä, " nyt on Herran pyhäpäivä, päivä parahin". Saamme mennä kirkkoon kuulemaan Jumalan Sanaa ja kohtaamaan Jeesuksen ehtoollisella. Päivän aihe on rakkauden laki.

Jeesus on Jumalan rakkauden täyttymys. Häntä me ikävoimme. Jeesuksen antama syntien anteeksiantamus ja sydämen rauha tyydyttää mielemme. Psalmi 28: 1-2, 6-9, on yksi päivän teksteistä: "Herra, sinua minä huudan, sinä olet minun kallioni. Älä ole vaiti, kun puhun sinulle! Jos sinä et vastaa, olen kuoleman oma. Kiitetty olkoon Herra! Hän on kuullut avunpyyntöni. Herra on minun voimani ja kilpeni, häneen minä luotan. Minä saan avun, ja minun sydämeni riemuitsee, minä laulan ja ylistän Herraa. Herra on kansansa voima, voideltunsa apu ja turva. Pelasta kansasi, ja siunaa omiasi, kaitse ja kanna heitä aina."

Tänäänkin ilo rukousvastauksesta siunaa kiitosmielellä! Eilen illalla katselin TV 7:stä rukousvastauksen saaneita ihmisiä. Kaikki he puhkesivat kiitokseen ja ylistykseen.
Ohjelmassa eräs nainen kuuli tuomionsa: "Syöpä on sellaisessa paikassa, että ei voi leikata." Hän lähti hakemaan apua Herralta. Hän lähti rukouskokoukseen. Koko seurakunata rukoili. Jeesus kuuli ja kosketti. Myöhemmin lääkäri totesi, että syöpä on poissa. Hän ei todennut ihmettä Jumalan työksi asiakirjoihin, mutta itse nainen itki ilosta ja puhkesi ylistykseen: "Herraa ylistää tahdon, Herraa ainosataan, kuuli heikon huudön ja riensi auttamaan."

Tänä aamuna, 3.6.2016, rakkaudella Mummi.


2 kommenttia:

sylvi kirjoitti...

Rukous auttaa ja ihmeitä tapahtuu vielä tänäänkin.
Kiitos Taivaan Isälle.

mummi kirjoitti...

Sylvi rakas, Jeesus yllättää rukoilijat! Nöyrä kiitos nousee sydämestä. Jumalalle kaikki on mahdollista! Mummi