torstai 25. lokakuuta 2012

Usko Jeesukseen.

Rakas Lähimmäiseni, piilotteletko Sinä itseäsi Jumalalalta? Siinä Sinä et onnistu, sillä Jumala tuntee luotunsa ja tietää Sinunkin hätäsi. Jumala näki minut itkemässä oman elämäni mahdottomuutta linja-autossa ja  Hän lähetti todistajansa viereeni kertomaan minulle Jeesuksesta, Vapahtajastani. Olin elänyt tuhlaajatyttönä neljäkymmentä vuotta. Jeesusta en tuntenut, enkä lapsikasteessa saamaani armoa. Sillä linja-automatkalla Jeesus tuli minun elämääni. Hän vapautti minut vapauteen!

Jeesuksen rakkaus ja armo sulatti kaunaisen sydämeni. Itkin pois taakkani. Sydän täynnä kiitosta huomasin, että Jeesuksen Pyhä veri toimii todella! Sillä matkalla ymmärsin, että Jeesuksella on valta antaa synnit anteeksi ja muuttaa kivisydän lihasydämeksi, jossa vallitsee Jumalan rauha ja ilo!

Rakkaudella Jeesus alkoi korjata sairasta minääni. Hän antoi uskon. Pyhä Henki avasi Raamatun sanoman. Sieltä löytyi lupauksia ylitse määrän: Rakkain niistä taisi olla: "Usko Herraan Jeesukseen, niin Sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi." Ap. 16:31. Herra ei petä lupauksissaan. Mieheni uskoontuloa sain rukoilla 21 vuotta, mutta se tapahtui! Tulin runsaasti siunatuksi, sillä rukouksessa on siunauksen siemen.

Rakas Lähimmäiseni, huuda Jeesusta avuksesi! Vapauteen Kristus vapauttaa meidät! Seurakunnassa löydämme Pyhän Hengen yhteyden ja Sanan siunauksen. Jeesus antaa itsensä ehtoollisessa, jotta muistaisimme, että armosta me elämme lähellä Vapahtajaamme, Häntä, joka johdatti meidät Isän syliin ja lunasti meidät iankaikkiseen elämään. Kiitos ja ylistys Sinulle Jeesus, Isä ja Pyhä Henki!

Tänä aamuna, 25.10.2012, rakkaudella Mummi.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tämän viikon kirjoitukset ovat olleet koskettavia. Ne ovat antaneet minulle suurta rohkaisua. Elämä koettelee ja olen usein kysynyt missä olet Jeesus kun tarvitsen sinua. Usko meinaa horjua. Nämä kirjoitukset olivat vastaukset minulle ja monelle muulle samojen asioiden kanssa taisteleviljelle. Nyt taas jaksan riippua kiinni Jeesuksessa. Kiitos Herralle. Olen rukoillut sinulle mummi voimia ja terveyttä, että jaksat pitää tätä blo gia. Siunausta päivääsi mummi.

mummi kirjoitti...

Rakas Anonyymi, kiitos, kun rohkaiset minua kirjoittamaan. Kiitetään Herraa, joka rakastaa meitä, eikä jätä meitä yksin taakkoinemme. Hän on tänä päivänäkin meille tulevaisuus ja toivo! Kiitetään! Mummi