lauantai 19. heinäkuuta 2014

Kuuliaisuutta meiltä odotat

Rakas Lähimmäiseni, hellesää jatkuu! Siinä on jokaiselle jotain. Kiitos, Isä, että Sinä meitä kaikkia hoidat! Sinä odotat meiltä kuuliaisuutta. Anna meidän muistaa, mitä olet meille Sanassasi puhunut. Auta meitä kääntymään Sinun puoleesi kaikissa asioissamme: "Uhraa Jumalalle kiitos ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua." jakeet 14 ja 15. Auta meitä kiittämään Sinua armorikas Jumalamme.  " Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden." jae 23. Nämä ajatukset Sinulle, rakas lukijani, sain Psalmin 50 äärellä.

Olen saanut pitää enkeleitä vieraanani. Isä, äiti ja neljä reipasta lasta. Oli elämää ja iloa mummin kammarissa! Minua siunasi, kun koko perhe yhdessä luki Lutherin iltarukouksen. Se rukous löytyy Katekismuksesta. Kiitos kun tulitte! Herra lomamatkanne siunatkoon!

Varjosta käsin, vesilasi huulillani katselin nuorta ystävääni, joka rapsutti maalia ikkunastani kovassa helteessä. Rukoilen voimia kaikille helteessä työskenteleville.

Rukoillaan kaikki yhdessä, että sota-aseet eivät päätyisi terroristien käsiin. Matkustajakoneen tuhoutuminen herätti kaikki kansat. Sinä, rakas Jumala, voit vaikuttaa, kun Sinua avuksi huudamme. Ole kaikkien kärsivien tuki ja lohduta surevia. Tätä pyydämme Jeesuksen nimessä Aamen.

Tänä aamuna, 19.7.2014, rakkaudella Mummi


1 kommentti:

sylvi kirjoitti...

Kiitos mummi rukouksesta.
Rukoilen kanssasi.