sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Salattu Jumala.

Rakas Lähimmäiseni, eilen sain iloita iloitsevien kanssa ja olla mukana nuorten ilonpäivässä. Herra siunatkoon kaikkia uuden kynnyksellä olevia nuoria ja johdattakoon heitä elämän matkalla! Mummin rukous on, että he löytäisivät jo nuorenaa turvallisen tien Jeesuksen seurassa. Monet raskaat harhapolut jäävät kulkematta. Sinulle, nuori Lähimmäiseni, ojennan tänään lauluruusun: "Ilo Herrassa on iankaikkinen vaan. Se suusu ei lehtiä poista. Jo nuorena riennä se saavuttamaan, ei sen vertaista ruusua toista."

Tämän lepopäivän otsikko on: "Salattu Jumala". Tämä otsikko kertoo jo, että Jumalan löytää vain Jeesuksen seurassa olemalla ja sanaa tutkimalla ja kuuntelemalla. Elävä Jeesus on uskovan paras Ystävä, Hän on aina läsnä, Hän kuulee ja lohduttaa. Vain Jeesus voi johdattaa meidät salatun Jumalan yhteyteen.

Jeesus sanoo meille jäähyväispuheessaan: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." Matt. 28: 16-20.

Mennään kaikki tänään seurakuntaan kuulemaan Jumalan Sanaa ja kokemaan seurakuntayhteyttä. Saamme ehtoollisella Jeesuksen ruumiin ja veren voimaksemme viikon matkalle ja saamme iloita Jumalan hoitavasta läsnäolosta ja Jeesuksen vapauttavasta armosta!

Tänä aamuna, 31.5.2015, rakkaudella Mummi.


Ei kommentteja: