sunnuntai 9. lokakuuta 2016

Jeesuksen lähettiläät.

Rakas Lähimmäiseni, tämän sunnuntain otsikko on "Jeesuksen lähettiläät". Kaikille meille Jeesus on antanut tehtävän. Kun Jeesus otti minut omaksi lapsekseen, Hän herätti minut sanalla: "Ilosanoma Jeesuksesta, on jo aika!" Niin ymmärsin mennä seurakuntaan juurtumaan sanaan ja ehoollisyhteyteen, Kotona rukoilin polvituolillani.Jeesuksella on ollut minulle tehtäviä yksi toisensa perästä.. Nyt vanhana Hän avasi minulle blogiyhteyden ja sanoi: "Kerro, mitä olet nähnyt ja kuullut!" Kiitos, että Sinä olet kenssakulkijani! Kiitos että  Jumala pitää meistä huolen ja siunaa sanallaan!

Sanan ajan tekstiä jaan Sinulle tänään:  Jeesuksen lähettiläät. Jer. 1: 4-10: "Minulle tuli tämä Herran sana: - Jo ennen kuin sinut äidin kohdussa muovasin, minä valitsin sinut. Jo ennen kuin synnyit maailmaan, minä pyhitin sinut omakseni ja määräsin sinut kansojen profeetaksi. Mutta minä vastasin: "Voi, Herra, Jumalani, en minä osaa puhua, minä olen niin nuori." Silloin Herra sanoi: "Älä sano, että olet nuori, vaan mene minne ikinä sinut lähetän ja puhu mitä minä käsken sinun puhua. Älä pelkää ketåån, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.--Minä annan sanat sinun suuhusi."

"Herra lähetä meidät matkaan sinne minne tahdot. Lähelle tai kauas, ihmisten vierelle, sinne missä toivotaan, itketään ja odotetaan. Olemme rikkinäisiä ja vajaita. Ei meillä ole sanoja, jotka parantaisivat. Ei meillä ole jaettavaa muille, ellet sinä täytä meitä valollasi ja rakkaudellasi. Jeesus, ota meidät käyttöösi."

Rakas Ystävä, mennään seurakuntaan, kohtaamaan Jeesus ja serakuntaystävät!
Tänä aamuna, 9.10.2016, rakkaudella Mummi.

Ei kommentteja: