keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Jumalan rauhaa!

Rakas Lähimmäiseni, "Jumalan rauhaa, mä tahdon sulle toivottaa!" Tässä levottomassa maailmassa, jossa laittomuus on päässyt valtaan; jossa soditaan ja räjäytellään pommeja, on meillä kaikilla yksi lepopaikka: Hän on Jeesus Kristus meidän sydämessämme. Hän sanoo tänä aamuna: "Älä pelkää, minä olen sinun kanssasi, minä annan Sinulle levon."

Kun Jeesus on pyyhkinyt pois syntimme, saamme rauhan, joka on "kaikkea ymmärrystä ylempi". Siloin meillä on rauha Jumalan kanssa! Olemme löytäneet elämän tarkoituksen. Siltä turvakalliolta on
hyvä ponnistaa kaikkiin töihin.. Se turvakallio on meille paras väestönsuoja! Uskotko sen, rakas ystäväni?

Juha Vähäsarja jatkaa näistä ajatuksistani: "Kaikki ne, jotka Isä minulle antaa, tulevat minun luokseni, ja sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois." Joh. 6:37.

Se, joka on tullut vedetyksi Jeesuksen luokse, voi myös olla varma, ettei tule koskaan heitetyksi pois. Olet millainen tahansa. on takanasi mitä tahansa, luulet esteiksi mitä vain, et joudu Jeesuksen luota lähtemään pois. Ainoa tapa eksyä, on lähteä itse tietoisesti hänen luotaan maailman teille.
Kiitos Jeesus, että saan olla turvallisesti sinun omasi. Edes minua et heitä luotasi pois!"

Tänä aamuna: 14.1.2015, rakkaudella Mummi



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kun näitä kirjoitat! Näistä saa rohkaisua ja virkistystä niinkuin varmaan olet sen tarkoittanutkin. Toivonkin, että kirjoittaessasi itsekin saat virvoitusta! Metsäntyttö

sylvi kirjoitti...


On turvallista kun luottaa näihin ihaniin Herran sanoihin.
Älä pekää.
siunausta sinulle ja kiitos