lauantai 10. tammikuuta 2015

Ole ylistetty, kallis Vapahtajamme!

Rakas Lähimmäiseni, muistatko, että Jeesus sanoi sadanpäämiehelle: "Mene. Niinkuin sinä uskot, niin sinulle tapahtukoon." ja palvelija parani sillä hetkellä. Luin jokin aika sitten Matteuksen evankeliumin kahdeksatta lukua ja nuo Jeesuksen sanat herättivät minut toivoon!

Vasen lonkkani on ollut kipeä jo pitkään. En ole uskaltanut mennä kyselemään mikä sitä vaivaa.. Leikkaukseen en halua enää tässä iässä lähteä. Päätin uskoa, että Jeesus parantaa lonkkani ja ottaa kivun pois. Siitä päivästä lahtien olen kiittänyt: "Kiitos, Jeesus, että sinä parannat lonkkani ja otat kivun pois!" Usko tai älä, eilen kipua ei enää tuntunut! Kiitos Jeesus, että Sinun sanasi toimii tänäänkin! Ole ylistetty, kallis Vapahtajamme!

Kirjaan Sinulle Sadanpäämiehen ja Jeesuksen keskustelun: " Ja kun hän saapui Kapernaumiin, tuli hänen tykönsä sadanpäämies ja rukoili häntä ja sanoi: "Herra, minun palvelijani makaa kotona halvattuna ja on kovissa vaivoissa." Hän sanoi hänelle: "Minä tulen ja parannan hänet." Mutta sadanpäämies vastasi ja sanoi: "Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit minun kattoni alle; vaan sano ainoastaan sana, niin minun palvelijani paranee. Sillä minä itsekin olen toisen vallan alainen ja minulla on sotamiehiä käskyni alaisina, ja minä sanon tälle: "Mene, ja hän menee, ja toiselle: Tule ja hän tulee ja palvelijalleni: tee tämä ja hän tekee."

Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa. Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa; mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; ja siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Ja Jeesus sanoi sadanpäämiehelle: "Mene. Niinkuin uskot, niin sinulle tapahtukoon." Ja palvelija parani sillä hetkellä-"

Tänä aamuna, 10.1.2015, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: