perjantai 10. heinäkuuta 2015

Uskollinen todistaja.

Rakas Lähimmäiseni, eilen kävimme ystävän kanssa Raimon luona kylässä ja tulimme siunatuiksi kuunnellessamme hänen ylistystään hyvää Jumalaa kohtaan, joka on antanut hänelle uskon Jeesukseen ja lujan luottamuksen jokapäiväiseen apuun. Raimo asuu palvelutalossa. Kodissa on hyvä järjestys ja kaikki lahjat, jotka hän on seurakuntaystäviltä vuosien myötä saanut ovat tallessa rakkaina muistoina.

Puhuminen on Raimolle vaikeaa, mutta kun hän "ilostuu", puheen ymmärtää hyvin. Kun soitin hänelle, että tulemme häntä katsomaan, hän ilostui: "Tervetuloa!" Raimo on vahvasti mukana seurakunnan lähimmäistyössä. Hän tuo arpajaisiin tekemiään esineitä ja hän on voimallinen esirukoilija. Kuulimme hyvän saarnan, kun Raimo lauloi pitkän laulun: "Yksin en kulje en hetkeäkään, vierelläin aina mä Jeesuksen nään,suojellen varjellen, nostaen kantaen kanssain hän käy kautta maailman tään. " Nuorempana Raimo todisti uskostaan ylistyskuorossakin. Hänellä on laulun lahja.

Raimo on ollut monissa leikkauksissa ja kivut ovat hänelle tuttuja, mutta kiitos ja ylistys pulppuaa hänen huuliltaan uskon todistuksena meille terveemmille. Kiitos, rakas Jumala, Raimo ystävästä, Sinun uskollisesta todistajastasi! Kiitos Psalmeista, jotka ovat täynnä Sinun ylistystäsi, Taivaallinen Isämme!

"Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen. Herra on minun voimani ja kilpeni, häneen minun sydämeni turvasi ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän. Herra on kansansa väkevyys, hän on voideltunsa pelastus ja turva. pelasta kansasi ja siunaa perikuntasi; kaitse heitä ja kanna heitä iankaikkisesti." Psalmi 28: 6-9.

Tänä aamuna, 10.7.2015, rakkaudella Mummi

2 kommenttia:

Anneli A kirjoitti...

Kiitos tästä ja hyvää viikonloppua!

mummi kirjoitti...

Rakas Anneli A, Sinulle myös Herran siunaamaa sunnuntainaikaa! Kiitetään hyvää Jumalaa! Mummi