tiistai 13. lokakuuta 2015

Jeesus tulee pian.

Rakas Lähimmäiseni, herään kello kaksi. Kun avaan Raamatun, minulle avautuvat Jeesuksen sanat Matt.25: 31-46:

"Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle, ja hänen eteensä kootaan kaikki kaansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle. Silloin Kuningas sanoo sanoo oikealla puolellaan oleville: "Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamsesta asti. Sillä minun oli nälkä ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo ja te otitte minut huoneeseenne.; minä olin alaston ja te vaatetitte minut; minä sairastin ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa ja te tulitte minun tyköni. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: "Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda? Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme; tai alastonna ja vaatetimme sinut? Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi? Niin kuningas vastaa ja sanoo heille: "Totisesti minä sanon teille: kaikki mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle."

Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: "Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillenaä. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano ja te ette antaneet  minulle juoda; minä olin outo ja te ette ottaneet ninua huoneeseenne; minä olin alaston ja te ette vaatettaneet minua; sairaana  ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa." Silloin hekin vastaavat sanoen: "Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenää tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa. emmekä palvelleet sinua?" Silloin hän vastaa heille ja sanoo: "Totisesti minä sanon teille; kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle." Ja nämä menivät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

"Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa." Hebr.3:7-8. Jeesus tulee pian!.

Tänä aamuna, 13.10.2015, rakkaudella Mummi.







2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos aamunensimmaisestä

mummi kirjoitti...

Kiitos, Aonyymi, että etsit kanssani Isän kasvoja. Herra kanssasi kaikessa! Mummi