torstai 8. lokakuuta 2015

Jumala on läsnä, häntä rukoilkaamme.

Rakas Lähimmäiseni, eilen sain olla runokursilla terveenä. Iloitsin luovuuden lahjasta! Opettajamme jakoi meille kaikille kuvan ihmisestä ja me herätimme heidät elämään, heidän luonnettaan myöten. Oli ihmeellista, kuinka erilaisia persoonallisuuksia luomamme henkilöt olivat. Ihmisen mielikuvituksella ei ole rajoja. Kokeilkaapa, ystävät luovaa kirjoittamista. Se vie mukanaan!

Yöllä virus ilmaisi itsensä ja hunajakuuri jatkuu. Nyt tuntuu hyvältä. Herra, nujerra pois tuo minua kiusaava virus! Kiitos, että saan tänään kokeilla taitojani vesiväreillä! Ole mukana, Tivaallinen Isä!

Kirjaan tähän hiljaisuuden rukouksen. Hiljennytään Isän eteen levähtämään: "Herra - Kiitos, että ohjaat minut sisälle hiljaisuuteen, vaikenemaan lähelläsi. Sinä pidät minusta huolta ja tahdot ohjata minua yhä  syvemmälle rakkauteesi. Hiljaisuudessa, yhteydessä sinuun tahdot sanoa minulle, että rakastat minua enemmän kuin voin ymmärtää. Siksi haluan antaa aloitteen sinun käsiisi. Sinä voi vapauttaa minut siitä, mikä estää Rakkauden ja Elämän lähteen pääsyä päivääni, virtaamaan vapaasti elämääni, koko olemukseeni.
Missä sinä olet läsnä, siellä on elämän ja paranemisen voimia. ja kaiken aikaa ne uudistavat minua ehjemmäksi ihmiseksi. Sinun läsnäolostasi elämä saa tarkoituksen, se selkenee. Sinun läsnäolosi varustaa minut rakkauden tekoihin.

Minun ei tarvitse jännittää, ei tehdä mitään muuta kuin levätä sinussa ja kuunnella sinua. Yhteydessä sinuun, sinä haluat antaa minulle rakkauden mielikuvitusta ja herkkyyttä, näyttää minulle omat tehtäväni. Auta siis minua pysymään sinussa, että rakkautesi ja valosi voisi virrata koko olemukseni läpi. Kiitos, että aina saan olla ja levätä läsnäolossasi juuri tällaisena kuin olen sinun muovatessasi minua. Kiitos, että sinä tahdot minulle pelkkää rakkautta."

Rakas, Jumala, kiitos, että Sinä olet kanssamme kaikki päivät Jeesuksen ristintyön tahden! Aamen.

Tänä aamuna, 8.10.2015, rakkaudella Mummi.


1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Juuri näin, eli Jumalaa kuuluu rukoilla - ei Jeesusta. Jeesus ei siis ole Jumala. Hyvää iltaa sinulle! :)