lauantai 2. huhtikuuta 2011

Jumala lähetti ostajan

Rakas Lähimmäiseni, viime yönä Jumala näytti minulle ison ihmeen! Nukuin yhdeksän tuntia ilman kolotuksia! Olin eilen ystäväni kanssa matkoilla merkkipäivänä ja kävelimme varmaan enemmän kuin viikossa kotona kävelen. Uni maistui ja oli suloista, iso ihme näin vanhalle mummille! Kiitän Jumalaa siitä lahjasta!

Tänään kerron Sinulle vielä pikaisesta rukousvastauksesta, jonka saimme mieheni kanssa rukoiltuamme. Mieheni isä kuoli ja häneltä jäi kaksio toiselle paikkakunnalle. Olin juuri kokenut rukousvastauksen ystäväni kanssa. Rukoilimme meillä koko ajan, kun näyttö oli hänen kaksiossaan ja huoneisto myytiin sinä aikana. Niinpä ehdotin miehelleni, että mennään sinne ukin kaksioon ja siunataan se, että Jumala lähettää pian ostajat. Se oli liikaa miehelleni, joka ei silloin vielä uskonut Vapahtajaansa. ”Sinne ei mennä!” sanoi mieheni ykskantaan. Minä tietysti pahoitin mieleni ja unohdin koko kaksion. Kahden vuoden kuluttua tuli mieheni täti käymään. Hän kysyi: ”Vieläkö siellä teidän huoneistossa on vuokralaiset?” Minä närkästyin siitä, että mieheni ei ollut edes ollut puhunut minulle vuokralaisista. Kun täti oli mennyt, päätin mennä nuhtelemaan miestäni puhumattomuudesta. Jumalalla oli toinen suunnitelma, hän keskeytti aikeeni kuuluvalla käskyllä: ”POLVILLESI!”. Tiesin mitä oli tehtävä. Menin polvilleni Teuvon viereen, panin sormeni hänen sormiensa lomaan, rukousasentoon, ja sanoin: ”Lähetä Jumala ostajat siihen ukin kaksioon. Sinä tiedät, Jeesuksen nimessä tätä pyydämme.”

Seuraavana iltapäivänä, joka oli maanantai, soitti Teuvon veli: ”Tänään tuli kaksi ostajaa ja toisen kanssa teimme kaupat!” Minä juoksin iloissani Teuvon kaulaan! ”Nyt kiitetään Jumalaa, Hän lähetti ostajan, saimme rukousvastauksen!” Mutta tämä oli vielä liian pieni ihme miehelleni, hän sanoi: ”Olis se muutenkin mennyt!”

Tänä iltana, 2.4.2011, rakkaudella Mummi

2 kommenttia:

pau kirjoitti...

Eikö se ole ihmeellistä, että siinä missä uskova ihminen kokee ihmeen, ei-uskova selittää sen pois!
Mutta kiitos Jumalalle, että hän tekee ihmeitä.
Minä kuulin miehestä, joka meinasi puukon kanssa mennä selvittämään välejään riitapukarinsa kanssa. Puukko taskussa hän näki yhtäkkiä uskovan ystävän kuvan edessään ja tajusi, ettei se uskova kyllä tätä hyväksyisi. Niinpä hän palasi sisälle, soitti riitakumppanilleen ja pyysi anteeksi.
Meillä on suuri, väkevä, Jumala. Halleluja!

mummi kirjoitti...

Rakas Paula, näin Jumala voi muutta suunnitelmat. Jumalan rakkaudellinen johdatus korjaa, sitoo ja armahtaa! Kiitetään Hänen voimastaan! Mummi