tiistai 14. helmikuuta 2012

Hyvää ystävänpäivää!



Hyvää ystävänpäivää, toivotan Sinulle tällä kuvalla, jonka Teuvo on ottanut Jumalan luonnosta!
Rakas Lähimmäiseni! Sinä olet ystäväni, kiitän Sinua siitä, että kurkistat aika-ajoin mitä se mummi kirjoittaa. Sinä olet ystäväni, koska rukoilen puolestasi ja toivon Sinulle Jeesuksen siunaamia päiviä. Sinä olet ystäväni, koska meillä on yhteinen ystävä, Jeesus Kristus, joka rakastaa meitä äärettömällä rakkaudella.

Jeesus puhuu meille ystävänpäivänä: "Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystävänsä edestä. Te olette minun ystäviäni, jos teette niinkuin minä käsken teidän tehdä. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herrensa tekee, vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni. Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi, että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi. Sen käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne." Joh. 15: 12-17.

Rakas Jumala, liitä meidät kaikki Jeesukseen uskovat yhdeksi laumaksi rakkautesi siteellä niin, että maailma uskoo, että Sinä olet lähettänyt Jeesuksen maailmaan pelastamaan meidät kaikki kuolemasta ja pahan vallasta. Kiitos, että rakkaillemme ja ystävillemme tämän annat. Kiitos Jeesus, että opetat meille oikeaa ystävyyttä ja annat rakkauttasi meille heikoille. Kiitos Pyhä Henki, että meitä johdat tänäänkin kärsivän lähimmäisen luo. Tätä pyydämme ystävänpäivänä. Aamen

Tänä aamuna, 14.2.2012, rakkaudella Mummi

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Monet kiitokest lämpimistä ystävänpäivän ajatuksistasi. Toivon sinullekin hyvää ystävänpäivää.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kauniista ystävänpäivä tekstistä. Hyvää ystävänpäivää myös sinulle.

Terttumarja kirjoitti...

Aivan ihana teksti, kiitos!
Auringon paistetta, tuulen huminaa ja sateen ropinaa, niitä toivon sinulle, Mummi-ystäväni!

Nurkkalintu kirjoitti...

Kiitos!

Siunausta ystävänpäivälle
ja jokaiselle päivälle! <3


http://huomaa-pienet-ilonaiheet.blogspot.com/2012/02/hyvaa-ystavanpaivaa.html

sylvi kirjoitti...

Kiitos kaikista ihanista kirjoituksistasi ja rukouksistasi.
Oikein siunattua Ystävänpäivää sinulle!

mummi kirjoitti...

Rakkaat ystäväni, Anna, Anonyymi, Rosina, Nurkkalintu ja Sylvi, kiitos, kun tulitte ilahduttamaan minua ystävänpäivänä. Ehdin mukaan vasta nyt. Mummin askel on hidas. Iloitsen teistä jokaisesta, rakkaat lukijani, Herra kirkastakoon Teille kasvonsa ja olkoon Teille armollinen. Luotetaan Jeesuksen armoon ja Jumalan lupauksiin ja läsnäoloon! Mummi

mummi kirjoitti...

Rakas Lähimmäiseni, tätä samaa rukoilen itsellenikin joka päivä, että oppisin tuntemaan Jumalan tahdon ja luottamaan aina ja kaikessa Hänen voimaansa ja läsnäoloonsa. Mummi

Runoystävä kirjoitti...

Kiitos, Mummi, eilisen ihanista kukista! Tottakai kiitän kaikista sanoistakin. Nuo kissankellot ovat sellaisia ihmeellisiä, että ne sytyttävät joka kesä ihmettelyyn. Miten voi olla jotain noin kaunista, joka on keveää ja kirkasta? Jumala osaa luoda tuollaisiakin meille iloksi.
Siunausta tähän päivääsi!

mummi kirjoitti...

Rakas Runoystävä, olen kanssasi samaa mieltä, että Jumalan luonto on ihmeellinen ja kaunis katsella. Ei voi kuin kiittää kaikesta1 Iloa Herrassa Sinun päivääsi! Mummi