torstai 2. helmikuuta 2012

Kiitä Herraa, minun sieluni!


Rakas Lähimmäiseni, kun herään kello viisi, psalmi 103 laulaa sydämessäni. Kuinka hyvä onkaan elää mummina ja Jumalan lapsena. Kuinka hyvä onkaan herätä Jumalan sana huulillaan ja sen antama ilo sydämessä puhtaassa kodissa!

Kiitän Herraa onnistuneesta näyttelystä; kaikista niistä, jotka valitsivat taulujani hyviin koteihin, kaikista niistä, jotka ovat auttaneet minua näyttelyn pystyttämisessä ja purkamisessa. On suuri ilo ystävistä!

Sydämestäni kiitän ystävää, joka toi joka päivä kaksi ruoka-annosta kotiini, että sain kuntoutua keuhkokuumeesta silloin kun en jaksanut kissaa sanoa. Kiitän nuorta miestä, joka pesi kotini pölyt vahvoilla käsillään, niin että nyt on helppo hengittää. Kiitän ystäviä siitä, että he ovat ja auttavat! Ilo tästä kaikesta kuuluu kirjoitettuna näin:

"Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki minussa on hänen pyhää nimeänsä. Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt, hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi, joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta, ja kruunaa sinu armolla ja laupeudella, joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään. niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan." Psalmi 103: 1-5.

Tänä aamuna, 2.2.2012, kiitollisuudella Mummi.

2 kommenttia:

sylvi kirjoitti...

Kaunis psami.103
Laulamme kuorossa tätä laulua. se on Siionin Kanteleessa.no:365.
Paljon on mellä aihetta kiittää.

Kiitos myös sinusta

mummi kirjoitti...

Hienoa, että vielä voit laulaa kuorossa! Minun ääneni on mennyt vanhetessani. Mutta kiitetään! Mummi