tiistai 13. maaliskuuta 2012

"Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut".


Rakas Lähimmäiseni, herään aamuyöllä tuuliseen kevätaamuun. Kiitos Herralle, sain nukkua hyvin kuusi tuntia. Kiiruhdin katsomaan kommettejanne sunnuntain kysymykseeni. Kiitos kaikista vastauksista! Sain täyden tukenne jatkamiseen, kiitos siitä! Tiedän, että Isä on läsnä. Kun tulen koneelle, sanat Sinulle tulevat itsestään aprikoimatta. Kiitos, Taivaallinen Isä! Psalmi 139 kertoo runollisesti tästä Jumalan läsnäolosta:

"Herra sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut. Sillä katso, ei ole sanaa minun kielelläni. jota sinä, Herra, et täysin tunne. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen."

Rakas Jumala, Iankaikkinen Isä, kiitos siitä, että me saamme elää kaikki päivämme Sinun lapsinasi, kun Jeesus, Kristus, meidän Vapahtajamme, on Pyhällä verellään lunastanut meidät Sinulle! Kiitos, Isä, että otat syliisi! Kiitos, Jeesus, että lävistetyt kätesi suolaavat ja siunaavat meitä! Kiitos Pyhä Henki jokapäiväisestä johdatuksesta. Ole ylistetty, Kolmiyhteinen Jumala! Aamen.

Tänä aamuna, 13.3.2012, rakkaudella Mummi

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos mummi kaikista kirjoituksistasi,voimia sinulle jaksaaksesi jatkaa tämän blogin pitämistä (itselleni tärkeitä ja satuttavia tekstejä). Sinulla on tosi kauniita valokuvia, niitä katsoo mielellään oikein tarkasti, upeita.
Yhdyn rukouksiisi
eeva

sylvi kirjoitti...

Kiitos!
Blogissani on jotain sinulle. Haluatko ottaa vastaan haasteen, Käyhän katsomassa,
Hyvää yötä Jeesus myötä.

mummi kirjoitti...

Rakas eeva, Kiitos, että rukoilet minulle voimia, se on tarpeen, sillä olen ollut kuumeinen pari päivää. Voimalas hajuvesimyrkytys on sen aiheuttanut. Keuhkot ovat tulehtuneet. Pitää levätä! Mummi

mummi kirjoitti...

Rakas Sylvi, blogissassi olin kuin Liisa ihmemaassa. En löytänyt mitään haastetta. Kerro se tässä, niin mumminaivoni voivat ehkä ottaa sen vastaan. Sopiiko? Mummi

sylvi kirjoitti...

Siellä on sinulle "Hyvän mielen haaste 2012."
Ehtona on että kerrot 10 asiaa mikä saa sinut hyvälle mielelle.
sitten nimeät 5 blogia kenelle haluat tämän haasteen antaa.

mummi kirjoitti...

Rakas Sylvi, onpa mielenkiintoinen haaste! Kun olen kuntoutunut, voin yrittää vastata aiihen. Eri asia on se, onnistuuko se minulta. Kiitos! Mummi