perjantai 9. maaliskuuta 2012

"Minun sieluni sai voiman"


Rakas Lähimmäiseni, olen rukoillut jo monta tuntia ja kysellyt unta, mutta se tuntuu viipyvän. Iloitsen ja kiitän ystävän parantumisesta! Nyt keskiyöllä kiitän Sinua, joka olet huokaissut sen ystäväni puolesta Isälle , joka joulun aikaan oli toivoton ja syytti itseänsä sairaalassa. Me olemme saaneet ihmeellisen rukousvastauksen! Puhuin eilen tämän ystävän kanssa, hän kiittää Jeesusta siitä, että hän on saanut syntinsä anteeksi ja hänen sydämeessään on rauha. Hän jaksaa hoitaa työnsä ja auttaa muitakin. Kiitollisuus asuu hänen sydämessään! Kiitimme yhdessä hyvää Jumalaa, joka otti hänet sylihoitoonsa ja on antanut voimat töihin, joihin hän sairaana ollessaan ei uskonut koskaan pystyvänsä.

Psalmi 138 alkaa näin: "Minä kiitän sinua kaikesta sydämestäni, veisaan sinun kiitostasi jumalien edessä. Minä rukoilen sinua kumartuneena sinu pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa. Sinä päivänä, jona minä huusin, sinä vastasit minulle; sinä rohkaisit minua; minun sieluni sai voiman." jakeet 1-3.

Rakas Kolmiyhteinen Jumala, kiitos Sinulle, että karkoitit syytäjän = saatanan, ystävääni kiusaamasta. Kiitos Jeesus, että pesit pois kaikki synnit ja katkoit sairauden siteet. Kiitos, että vapautit ystäväni rauhaan ja vapauteen. Kiitos Pyhä Henki siitä, että olet johdattanut ystävää perhesuhteiden eheytymisessä ja työkyvyn löytymisessä. Kiitos, Isä, rakkasta sylistäsi, johon olet ystäväni sulkenut. Hoida häntä kaikkina hänen elämänsä päivinä! Aamen.

Tänä keskiyönä, 9.3.2012, rakkaudella Mummi

3 kommenttia:

sylvi kirjoitti...

Kiitos Taivaan Isälle!
Kiitos mummi että saan yhtyä kiitokseen rukoukseesi.
Siunausta päivääsi

kaisa jouppi kirjoitti...

Vastasin niihin edellisen postauksesi kysymyksiin siihen kuuluvaan vastausloodaan.

T: Kaisa Loodanen

mummi kirjoitti...

Kiitos rakkaat ystävät Sylvi ja Kaisa rukouksista! Iloitaan Jumalan kosketuksesta ystävän elämässä. Jatketaan vielä hänen kantamistaan Isän syliin, toivoo Mummi