perjantai 9. elokuuta 2013

"Avaa suusi, niin minä annan mitä tarvitset."

Rakas Lähimmäiseni, tämän päivän otsikko on viime keskiviikon sana Sanan ajassa. Se on Psalmista 81, jakeesta 11. Tiedän, että Jumala voi täyttää tämänkin lupauksensa kirjaimellisesti, sillä minulle Hän antoi niin paljon kuin tarvitsin!

Elimme mieheni sairauden aikaa. En ollut hoitanut perheen raha-asioita. Laskuja tuli, riittävätkö rahat? Olimme vasta ostaneet auton. Eräänä epätoivon päivänä sairaalasta tullessani "avasin suuni", sanoin: "Anna, Herra, minulle niin paljon rahaa kuin tarvitsen!" Menin heti ostamaan kenon. Seuraavana aamuna näin, että siinä oli seitsemän oikein. Sain sillä 2440 euroa. Olin onnellinen, kiitin Jumalaa kiittämästä päästyäni! Kuiskasin salaisuuden Teuvonkin korvaan. Hän ymmärsi sen ja hymyili vastaukseksi. Yllätys oli suuri, kun sain muutaman viikon päästä vielä 3150 euroa. Herra tiesi, että ensimmäinen voitto ei ollut vielä tarpeeksi.

Jumalan täydellinen vastaus selvisi vasta, kun laskin hautajaiskulut mieheni poismenon jälkeen. Kun vähensin Herralta saamastani summasta kaikki kulut, jäljelle jäi 7 euroa. Näin tarkasti Herra tiesi paljonko minä tarvitsin. Ylitsevuotavainen on Jumalan rakkaus, Jeesuksen armo ja Pyhän Hengen johdatus lapsensa elämässä! Sinulle rakas Lähimmäiseni sanon: "Avaa suusi, niin Jumala antaa Sinulle mitä tarvitset!"

Kiitos, rakas Isä, että Sinä olet pitänyt minusta huolen kaikkina päivinäni lupauksesi mukaan! Aamen.

Tänä aamuna, 9.8.2013, rakkaudella Mummi.


Ei kommentteja: