torstai 27. kesäkuuta 2013

Ateriayhteys.

Rakas Lähimmäiseni, Jeesus kutsuu meitä aterieyhteyteen. Hän on tullut luomaan elävän yhteyden Jumalan ja ihmisen välille. Hän antaa itsensa. Hän on elävä vesi ja elämän leipä. Jokainen, joka aterioi Jeesuksen kanssa, tulee ravituksi ruumiin ja hengen puolesta. Jeesus lupaa: "Mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa, vaan se vesi, jonka minä hänelle annan tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään." Joh. 4: 14.

Näin Jeesus kutsuu meitä: "Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven,  niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan ja hän minun kanssani. Joka voittaa, sen minä anna istua kanssani valtaistuimella, niinkuin  minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellansa. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnalle sanoo." Ilm.3: 20-22.

Seurakunnassa meillä on ateriayhteys Jeesuksen kanssa ehtoollisessa. Jeesus antaa ruumiinsa ja verensä ja me saamme syntimme anteeksi ja tulemme ravituiksi. Nautitaan ilolla tätä Jumalan lahja-ateriaa ja kiitetään!

Arjessani olen saanut olla kaksi kertaa ravintolassa syömässä tällä viikolla: oman perheeni kanssa ja ystävien kanssa. Oli ilo syödä kiireettömästi hyvää ruokaa ja ilota rakkaiden ihmisten läsnäosta!

Rakas Jumala, kiitos Jeesuksesta, joka on antanut meille Sinun lapseutesi, Isä, ja Sinun rakkautesi, joka värittää koko elämämme. Kiitos rakkaista ihmisistä! Siunaa ja varjele meitä kaikkia! Aamen.

Tänä aamuna, 27.6.2013, rakkaudella Mummi.


Ei kommentteja: