lauantai 3. toukokuuta 2014

Isän perintö

Rakas Lähimmäiseni, olen kertonut Sinulle isäni suhtautumisesta minuun. Hän sanoi aina: "Sinusta ei ole mihinkään." Hän ei laskenut minua pyrkimään ateneumiin. Ymmärrän häntä nyt, sillä lapsena olin aliravittu. Join vain maitoa. Sain riisitaudin ja keripukin ja anoreksia oli varmaan mukana. Olin surkea ruipelo, joka iloitsi kaikesta kauniista ja ilmaisi sen kuuluvasti. Talvisin angiina kaatoi minut sänkyyn monta kertaa. Sairastin paljon. Taivaanisä halusi nostaa minut elämälle.  Kun ihmeen kautta paranin koulukuntoon. Hänelle kiitos ja kunnia!

Vähän ennen kuolemaansa isäni, joka ei kanssani yleensä puhellut, tuli kouluasuntooni kylään. Kahvia juodessamme isä antoi minulle perinnön, jonka olen muistanut koko ikäni. Hän sanoi: "Kuule,Airi, älä koskaan pelottele lapsiasi uskonasioilla. Minun kodissani keittiössä oli taulu, jossa piru käänteli ruumiita helvetissä. Kun me lapset olimme tuhmia, sanottiin aina, tuonne joudut!" Tämä pelottelu vei isältäni uskon Jumalaan. Viimeisenä syksynään hän luki Raamattua aamusta iltaan. Uskon, että Jeesus haki hänet taivaan kotiin, kun hän lähti luotammme joulun aatonaattona. Kiitos ja kunnia Jumalalle!

Rakas Lukijani, Anonyymi kertoi omasta kokemuksestaan.1.5.2014 blogillani. Minusta tuntuu, että Jumalan rakkaus ja tarkoitus katoaa meidän taitamattomien ihmisten käsissä ja kääntyy päälaelleen, siksi tarvitaan paljon rukousta. Rukoillaan, että Suomeen tulee vahva herätys! RAKAS jUMALA, PELASTA KAIKKI SUOMALAISET ELÄMÄÄN KRISTUSELÄMÄÄ JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN KANSSA!  ANNA USKOVIA PAIMENIA SEURAKUNTIIN! AAMEN

Tänä aamuna, 3.5.2014, rakkaudella Mummi


2 kommenttia:

Pekka kirjoitti...

Kiitos mielin tänä aamuna huokaan ja rukoilen Jumalaa jälleen siunaamaan sinua rakas mummi. Kiitos myös kun jaoit meille isäsi kanssa käydyn keskustelun.

Se muistuttaa myös minua Jumalan suuresta rakkaudesta ja Jeesuksesta Kristuksesta. Ihanaa saada elää Isän Jumalan suuressa sylissä.

Ja hyvin olet mummi isäsi ohjeen sisäistänyt.Rakkaudellinen henki välittyy kirjoituksistasi. Lutherin mannasta olen myös evästä päiviini saanut.

Herra siunatkoon sinua ja antakoon sisäisen Jumalan rakkauden enenevässä määrin kasvaa sinussa ja meissä lukijoissa.

Tässä tämän ajan maailmassa,joka on levoton ja tuottaa turvattomuutta ihmisille,niin Jumalan rakkauden ja Pyhän Hengen kautta julistettu evankeliumi saa aikaan herätyksen virrat ja sellaisen tuulen,joka herättää ja uudistaa ihmiset kääntymään Jumalan puoleen ja tekemään parannusta.

Rukoillaan,anotaan,pyydetään ja välillä huudetaankin Jumalan puoleen että ihmiset löytäisivät iankaikkisen elämän. Jeesus on tie totuus ja elämä.Amen. -Pekka-

mummi kirjoitti...

Pekka, rakas ystävä, Sinä rukoilet puolestani, pyydät minulle Herran siunausta! Kiitos! Ilman Jumalan siunausta, olemme tuuliajolla. Tarvitsemme Jumalan armoa ja rakkautta joka päivä! Isälleni olen antanut anteeksi, koska hän ei tiennyt kuinka hän sanoillaan vaikutti minuun. Jeesus on hoitanut armollaan, sanallaan ja läsnäolollaan munut terveeksi. Siitä kiitän joka päivä! Mummi