keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Katso Jeesukseen!

Rakas Lähimmäiseni, kun herään armollisesta, tervehdyttävästä unesta kello viisi aamulla, olet edessäni, ystäväni, silmin nähden. Sinä itket! Oma tuskani, kelpaamattomuuteni, avunhuutoni nousevat esiin. Olen ollut Sinun paikallasi kauan sitten. Silloin minulle ojennettiin NIMI, kaikkia muita nimiä voimallisempi. Jeesuksen nimessä ja veressä me kaikki pelastumme ja saamme rauhan. Olen sen nähnyt niin monta kertaa, että uskallan sanoa Sinulle Jeesuksen nimessä: "Ota vastaan armo Jeesukselta! Hän päästää Sinut tuskasta!"

Mitä on armo Jeesukselta? Se on Vapahtajasi rakkauden kosketus suoraan Sinun sydämeesi. Täydellinen rakkaus karkoittaa pelon. Kun Jeesus tulee, Saat olla vapaa. Sinä kelpaat juuri sellaisena kuin olet Jumalan kasvojen edessä. Jeesus on sovittanut Sinut Jumalan kanssa Golgatan ristillä. Hän on sinun Vapahtajasi. Hän pesee pois syntien taakan, ja antaa rauhan ja ilon. Usko tämä lahja omaksesi tässä ja nyt Jeesuksen Nimessä! Tämä on ilosanoma Jeesuksesta!

Sydän alkaa ylistää: Saan levätä turvallisesti Taivaallisen Isän sylissä.Tiedän, että olen uusi luomus! Minä kelpaan. Sinä, Isä, olet minut tällaiseksi luonut. Saan elää kanssasi, Kolmiyhteinen Jumala, iankaikkisesti! Olen löytänyt kotiin! Kiitos, Jeesus, että saan uskoa, että Sinä et minua jätä! Kiitos, että annat armoa armon päälle! Aamen

"Unohtaako äiti rintalapsensa, unohtaisiko hoivata kohtunsa hedelmää? Vaikka hän unohtaisikin, minä en sinua unohda. Käsieni ihoon olen sinut piirtänyt." Jes. 49: 15-16.

Tänä aamuna, 4.1.2012, rakkaudella Mummi

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos taas mummi kauniista ja rohkaisevasta kirjoituksesta. Tämän aamun teksti oli kuin minulle. Siunausta sinulle ja Jumala olkoon kanssamme.

mummi kirjoitti...

Rakas Anonyymi, kiitetään siitä, että Herra puhui Sinulle tänä aamuna. Jeesus tietää tarpeemme, Hän auttaa ja vapauttaa meidät vapauteen! Ala ylistää Jeesusta, rakas Anonyymi! Mummi

Huopalintu kirjoitti...

Kaipasin eilen tätä Raamatun kohtaa, mutta en löytänyt ja en muistanut tarkalleen miten se meni. Niinpä ihmeellinen Jumala johdatti tuon nyt luettavakseni :) Siunaavin terveisin, trina

mummi kirjoitti...

Rakas trina, kiitos siitä, että sait sivuni kautta tuon ihanan Jumalan lupauksenn eteesi. Sitä on Jumalan johdatus. Hän vastaa, kun Häneltä kysytään. Suinausta päivääsi. Mummi