maanantai 9. tammikuuta 2012

"Sinun armosi on parempi kuin elämä".

Rakas Lähimmäiseni, toipuminen tapahtuu hitaasti. Kun olen ystävän kanssa tehnyt pitkän kävelylenkin, vaatii raihnainen ruumis monen tunnin levon, ennenkuin pääsee tasapainoon. Hyvä, että lepo auttaa! Kiitos Isä, että pidät minusta huolen!

Suuri ilo oli se, että rakkaani jaksoivat ajaa pitkän matkan Joensuusta minua, toipilasta, katsomaan. He hankkivat minulle hyvät kävelysauvat, jotta käsien liike auttaa keuhkojen toipumista. Kiitin Jumalaa rakkaiden läsnäolosta, he toivat uuden voiman päivääni!

Aloin suunnitella näyttelyä, josta oli sovittu jo paljon ennen joulua. 19. 1. 2012, jos Herra suo, laitan kaikki maalaukseni ja työni Wasaborgin galleriaan. Jos ne löytävät hyvän kodin, ilotsen siitä. Haluaisin jakaa sitä, minkä Herra on joskus sydämelleni antanut. Minulle taulujen rustaaminen on ollut iso ilo! Olen kokenut sen Jumalan lahjana. Toivottavasti jaksan toteuttaa näyttelyn. Herra Sinä sen tiedät!

"Jumala, sinä olet minun Jumalani, sinua minä etsin varhain; sinua minun sieluni janoaa, sinua halajaa minun ruumiini kuivassa ja nääntyvässä, vedettömässä maassa. Niin minä katselin sinua pyhäkössä, nähdäkseni sinun voimasi ja kunniasi. Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua. Niin minä kiitän sinua elinaikani, nostan käteni sinun nimeesi. Minun sieluni ravitaan niinkuin lihavuudella ja rasvalla, ja minun suuni ylistää sinua riemuitsevilla huulilla, kun minä vuoteessani sinua muistan ja ajattelen sinua yön vartiohetkinä. Sillä sinä olet minun apuni, ja sinun siipiesi suojassa minä riemuitsen. Minun sieluni riippuu sinussa kiinni, sinun oikea kätesi tukee minua." Ps 63 Daavidin virsi.

Minun Jumalani, minun sieluni riippuu Sinussa kiinni, Sinun oikea kätesi tukee minua! Ylistys ja kiitos Sinulle siitä, Kolmiyhteinen Jumalani! Aamen

Tänä aamuna, 9.1.2012, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: