lauantai 14. tammikuuta 2012

"Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä."

Rakas Lähimmäiseni, herätessäni kello neljä mielessäni on lause: "Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä!" Ilo tulvahtaa aamuuni, Pyhä Henki on läsnä! Raamatun sanakirjasta selviää, että näin Daavid minua kehottaa psalmissa 34, jae 9: "Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!"

Kuinka rakkaasti olenkaan tämän sanan elänyt sairauteni päivinä. Olen nähnyt, että elämäni on kokonaan Jumalan kädessä. Häneltä on elämäni, voimani, ajatukseni, liikkumiseni, kaikki! Kun kuume vie voimat, minulla ei ole mitään. Vaikka elän ensimmäistä jouluyötäni rakkaan mieheni poismenon jälkeen, en tiedä, että on jouluyö, Herrani ja Vapahtajani synnyinyö. Minulla ei ole yhtään ajatusta siitä missä olen ja kuka olen. Olen täydellisesti Jumalani käsissä, Hän pitää minusta huolen. Ylistys ja kiitos Kolmiyhteiselle Jumalalle!

Tänään, kun hyvä Jumala on antanut voimieni palata, kehoitan Sinua, Lähimmäiseni, tämän Daavidin löydön edessä miettimään, missä tämä sana on totta Sinun elämässäsi. Kerro se tänään lähimmäisellesi, että hänkin saisi maistaa Herran hyvyyttä.

Rakas Jumala, kiitos siitä, että tänään saamme elää Sinun tahdostasi. Kiitos, että Sinä, Jumala, annat meille kaiken sen, mitä meillä on. Opeta meitä muistamaan, että Sinä, Taivaallinen Isä, haluat meidät lähellesi Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen ristintyön kautta, ja hoidat meitä joka päivä rakkaudessasi ja annat syntimme anteeksi Jeesuksen nimessä. Kiitos, että Pyhä Henki vahvistaa uskoamme ja antaa rauhan ja ilon elämäämme tänäänkin! Aamen.

Tänä aamuna, 14.1.2012, rakkaudella Mummi

2 kommenttia:

SinikkaHelena kirjoitti...

KIITOS!

mummi kirjoitti...

Rakas Sinikka Helena, Herralle kiitos! Mummi