lauantai 7. heinäkuuta 2012

Vaihtoehtolääke

 
Rakas Lähimmäiseni, kuulin uutisen, että Suomessa syödään valtavasti masennuslääkkeitä. Minä en usko, että pilleri parantaa. Kerro Sinä kokemuksesi, jos olen väärässä. Minäkin olin masentunut. Silloin Jumala tuli ja tarjosi minulle ilosanoman Jeesuksesta. Se oli todellinen vaihtoehto masentuneen ihmisen voimattomaan päivään. Rakastuin Jeesukseen! Ilo sai tarttumaan Raamattuun. Piti saada lisää tietoa Jeesuksesta ja Jumalasta, joka halusi vapauttaa minut omasta vankilastani. Oli ilo kuulla, että Jeesus rakastaa minua ehdoitta! Jumala lähetti oman rakkaan Poikansa maailmaan pelastamaan minut ja kaikki ihmiset kuolemasta, ja lunastamaan meidät Jumalan lapsiksi ja perillisiksi. Jumala antoi voiman lukea lisää. Sieluni ja ruumiini sai levätä siinä Jumalan armossa ja rakkaudessa, josta Raamattu minulle kertoi.

Eräänä päivänä löysin avaimen Sananlaskujen kirjasta, luku 4, jakeet 20-23: "Poikani, kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni. Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään; sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää ja lääke koko hänen ruumiillensa. Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee" Voin todistaa Sinulle, että tämä sana on totta ja vastaanottamisen arvoinen. Jokapäiväinen elämä Jumalan yhteydessä, parantaa masentuneen ruumiin ja sielun. Se on vaihtoehtolääke pillereille.

Rakas Jumala, kutsu yhteyteesi kaikki masentuneet ihmiset. Rakasta heidät vapauteen hyväksyvän rakkautesi voimalla. Anna voimat takaisin ja ota heidät käyttöösi. Kiitos, että kuulet tämän pyynnön Jeesuksen nimessä. Aamen

Tänä aamuna, 7.7.2012, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: