keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Kiitetään Jumalaa ja esivaltaa!

Rakas Lähimmäiseni, minua häiritsee, että tiedoitusvälineet ja me kansalaiset jatkuvasti moitimme hallitusta leikkauksista! Eivät he niin tekisi, jos maamme tilanne ei niin vaatisi. Eikö meidän pitäisi alkaa kiittää ja kannustaa heitä, jotka yrittävät auttaa maatamme nousemaan alennustilastaan. Jumala haluaa, että me kaikki tuemme ja kannustamme, emmekä jatkuvasti moiti valitsemaamme esivaltaa. Kiitos ja rukous hallituksen puolesta yhdistää meidät itsekkäät suomalaiset ja Jumala siunaa maamme nousuun, näin uskon. Kuunnellaan Jumalan puhetta ja tehdään parannus!

Tämä nousi mieleeni, kun avasin Raamatun Psalmin 50 kohdalta. Jumalakin odottaa meiltä kiitosta! Olen kokenut elämässäni, että kiitos on siunauksen siemen. Kiitetään ja kunnioitetaan hallitusta, kun he luotsaavat maatamme suosta tukevalle maalle, niin Jumala yhdistää kansamme!

"Uhraa Jumalalle kiitos ja täytä lupauksesi Korkeimmalle. Ja avuksessi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua." Psalmi 50, jakeet 14 ja 15.
"Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä nuhtelet äitisi poikaa. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? Luuletko sinä, että minä olen sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmiesi eteen. Ymmärtäkää tämä te, jotka Jumalalle uhraatte, etten minä raatelisi, eikä olisi pelastajaa. Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua, joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden. Jakeet 19-23.

Tänä aamuna, 2.3.2016, rakkaudella Mummi


Ei kommentteja: