perjantai 16. syyskuuta 2011

Jeesuksen todistajana.

Rakas Lähimmäiseni, eilen Kalevi Lehtinen puhui Jeesuksen testamentistä meille Hänen seuraajilleen. Me olemme Hänen todistajiaan. Jeesus lähettää meidät jokaisessa evankeliumissa viemään ilosanomaa eteenpäin:

Kun Jeesus Kristus tulee asumaan sydämiimme, Hän uudestisynnyttää meidät elävään uskoon ja toivoon. Kristuksen rakkaus vaatii meitä kertomaan ilosanomaa Jeesuksesta kaikille: Jeesus sanoo: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavt ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotain kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairaiden päälle, ja he tulevat terveiksi." "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista. Te olette tämän todistajat. Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on teille luvannut: mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne on puettu voima korkeudesta."Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa. Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. Kaikki mitä Isällä on, on minun, sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille."

Meidän todistajiensa sydämille Jeesus sanoo tänä päivänä: " Sen kirkkauden, jonka sinä (Isä) minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä - minä heissä ja sinä minussa - että he olisivt täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut."

Rakas, Jumala, yhdistä meidät uskovat Sinun rakkaudellasi, että maailma uskoisi, ja ottaisi vastaan ilosanoman Jeesuksesta! Tätä pyydän Jeesuksen nimessä. Aamen

Tänä aamuna, 16.9.2011, rakkaudella Mummi

Ei kommentteja: