tiistai 20. syyskuuta 2011

Kutsu Israelille

Rakas Lähimmäiseni, Herra siunatkoon Sinua ja perhekuntaasi! Yhdytkö kanssani rukoukseen Israelin puolesta? Tänään on YK:n 66:s yleiskokous ja siellä päätetään Israelin kohtalosta.

Kun katselin Jesajaa, silmiini osui Jumalan kutsu ja lupaus Israelille 44 luvusta: "Näin sanoo Herra, Israelin kuningas ja sen lunastaja, Herra Sebaot: "Minä olen ensimmäinen ja olen viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa. Kuka on minun kaltaiseni? Hän julistakoon ja ilmoittakoon ja osoittakoon sen minulle, siitä alkaen, kun minä perustin ikiaikojen kansan. He ilmoittakoot tulevaiset ja mitä tapahtuva on. Älkää vavisko älkääkä peljätkö. Enkö minä aikoja sitten antanut sinun kuulla ja sinulle ilmoittanut, ja te olette minun todistajani: Onko muuta Jumalaa kuin minä? Ei ole muuta pelastuskalliota, minä en ketään tunne....Muista tämä , Jaakob, ja sinä Israel, sillä sinä olet palvelijani. Minä olen sinut valmistanut,sinä olet minun palvelijani; en unhota minä sinua, Israel. Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi kuin pilven ja sinun syntisi niinkuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut." jakeet 6-8 ja 21-22.

Rakas Jumala, Sinä et unohda Israelia, Sinä olet sen luvannut. Me rukoilemme tänä päivänä, että Sinä, Pyhä Jumala, olet vaikuttamassa YK.n yleiskokouksessa, kun Israelia koskevaa asiaa käsitellään. Herra, Sinä tiedät kaiken, tapahtukoon Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä, aamen.

Tänä aamuna, 20.9.2011, rakkaudella Mummi

5 kommenttia:

Nurkkalintu kirjoitti...

Amen.

kaisa jouppi kirjoitti...

Amen täältäkin.
Rukoillaan Herran silmäterän puolesta.

Kirsti kirjoitti...

Kiitos rukouksestasi!!
Äänestys ei taida olla vielä tänään, Leo Meller on kyllä puhunut tästä päivästä. Kokoontuneet ovat, ainakin uutisissa näytettiin sitä Abbasia.
Terveisin Kirsti2

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Mummi, kun muistutat, että rukoilemme Israelin puolesta. Siunausta Sinulle ja hyvää syksyä.
eeva

mummi kirjoitti...

Rakkaat, Nurkkalintu, Kaisa, Kirsti2 ja eeva! Yhdessä rukoillen Isä kuulee huutomme ja hätämme Israelin tulevaisuudesta. Jumala voi vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen tuossa tärkeässä kokouksessa. Jerusalem on Jumalan lahja Israelille, varjele, Herra, se sellaisena! Mummi