perjantai 2. syyskuuta 2011

Jumalan lapsen turvallisuus

Rakas Lähimmäiseni, eilen aamulla herättyäni kello kolme, maailma pyöri silmissäni. Kun yritin lähteä kävelemään. oli laskettava takaisin pitkälleen. Aloin kysellä, mitä, Herra? Kutsutko minut nyt luoksesi ja Teuvoni viereen? Piti pitää kiinni seinistä, jotta pääsin vessaan.

Kuudelta nousin puuroa keittämään. Lääkkeiden oton jälkeenkään olo ei kohentunut. Sitten havahduin mittaamaan verenpaineen: 138/70 pulssi 46. Sieltä paljastui huonon vointini syy. Pulssi oli hetken päästä jopa 40. Lääkitykseni osoittautui liian voimakkaaksi, sydän ei jaksanut enää pumpata verta tehokkaasti päähän asti. Kahvi oli ensiapu, join sitä kaksi kuppia. Kahden ja puolen vuoden jälkeen, se maistui karvaalta, mutta tunnin päästä pulssi oli jo 56 ja verenpaine 181/76. Pian huimaus alkoi hellittää.

Rakas Lähimmäiseni, Herra muistutti minua siitä, että omat voimani voivat loppua minä hetkenä hyvänsä. Ihmettelin sitä, että pelko ei saanut minua valtansa, vaan koko ajan muistin kuulemani Isän sanat: "Minä pidän sinusta huolen". Olen turvallisesti Isän kädessä tapahtuipa minulle mitä tahansa!

Rakas Jumala, kiitos turvallisuudesta, jonka annat omillesi. Kiitos lupauksestasi, että kutsut meidät iainkaikkiseen elämään tämän elämän jälkeen. Kiitos Jeesuksen jokapäiväisestä armosta, joka pitää meidät lähellä Sinua, Taivaallinen Isä! Aamen.

Tänä aamuna, 2.9.2011, rakkaudella Mummi



2 kommenttia:

sylvi kirjoitti...

Jumalan lapsella on turvallinen olo, kun luottaa Jumalaan ja tyytyy Jumalan tahtoon.
Jumala pitää huolen lapsistaan, kiitos Jumalalle!

Voimia sinulle ja hyvää perjantaipäivää.

mummi kirjoitti...

Kiitos, sylvi rakas! Tänään on jo normaali olo, kun otin vain puoli tablettia Selogenia. Koko tabletti oli liikaa. Jumalalle kiitos tästä hyvästä voinnista! Mummi