torstai 11. heinäkuuta 2013

Ihmekoneen yhteydet.

Rakas Lähimmäiseni, olen mennyt Facebookiin. Olen siellä kuin Liisa ihmemaassa. En ymmärrä mikä on sen ajatus, olen varmaan yli-ikäinen. Siitä huolimatta olen saanut monia kavereita. Ilotsen heistä kaikista, mutta en löydä heitä, kun Facebookissa kaikki vastaavat yhdellä tai kahdella sanalla.

Tänä aamuna, kun minulta kysyttiin, mitä mietit, minä kerroin ensi kontaktistani tähän ihmekoneeseen. Päivästä, jolloin minulle avautui tämä blokini, jossa tiedät kohtaan, rakkaat lukijani ja myötäeläjäni: "Kun tulin yli-ikäiseksi Käsityöpajassa ja sain tuoda ovesta ulos tauluni ja tavarani, Herra avasi minulle uuden ikkunan, blogin, ja sanoi: "Kirjoita, mitä olet nähnyt ja kuullut!" Se on henkireikä, jossa saa sanoa mitä sydän käskee!"

Rakas Jumala, jos olen häiriöksi Facebookissa, sulje, Sinä, se kanava minulta! Johdata iäkästä lastasi tässä ihmeiden ja kiireen maailmassa. Hoida kaikkia Blogissa ja Facebookissa kohtaamiani ihmisiä rakkautesi kädellä tänäkin päivänä! Aamen

Tänä aamuna, 11.7.2013, rakkaudella Mummi.

5 kommenttia:

kaisa jouppi kirjoitti...

Minä olin aikoinani fb:ssa, mutta ei ollut mekäläisen knakkorvi (nakkimakkara siis). Ei.
Magnus on ja häneltä aina kyselen, kuta ja mitä kaikki tekevät.

mummi kirjoitti...

Eihän siellä tarvitse joka päivä käydä. katsellaan. kuunnellaan! mummi

Veera kirjoitti...

Niin, Facebookin kannattaa pitää sellaisena ystävänä, joka kertoo pikakatsauksen facebookystävien elämästä päällisin puolin. Se on oiva työväline, jos haluaa nopeaa yhteydenpitoa esim. lasten ja lastenlasten kanssa.
Se on siitä mukava paikka, että siellä voi käydä juuri sen verran kuin itse haluaa. Ihanaa, että Airi olet mukana :)

mummi kirjoitti...

Veera, rakas, kiitos, kun kerrot mitä facebookissa oli tarkoittaa. Saa nähdä ja kuulla, kun haluaa, mutta ei tarvitse sanoa jokaiselle kaverille jotain, ja väsyttää itseänsä joka päivä. Kiitos, ystävä! Mummi

mummi kirjoitti...

Tarja Kaipainen, tervetuloa lukijotteni joukkoon. Herra Sinua runsaasti siunatkoon! Mummi