tiistai 9. heinäkuuta 2013

Lue Pietarin kirje!

Rakas Lähimmäiseni, Isä on herättänyt meidät ihmeelliseen aamuunsa! Aurinko loistaa täydeltä terältään ja kypsyttää marjat metsissä ja puutarhoissa. Luoja on ne meille lahjoittanut. Säilötään niitä ja nautitaan niitä terveydeksemme pitkin talvea! Ikkunan takana mustaviinimarjat näyttävät jo mustaa kylkeä ja kasvavat kokoa joka päivä. Kiitos rakas, Isä, että Sinä meitä marjoilla ruokit!

Minä ihmettelin uskontieni alussa, kun Isä kehotti minua lukemaan Pietarin kirjeen. Ihan kahteen kertaan sain tiukan kehoituksen, kun en heti alkanut sitä lukea! Olen lukenut sen kokonaan silloin tällöin. Eilen sain sen taas eteeni. Mitä pedemmälle luin, sitä iloisemmaksi tulin siitä, että Jeesus elää minussa ja että saan elää Hänen armonsa voimapiirissä! Huomasin kuinka voimaannuuttavaa Pietarin kerronta on minun sydämelleni. Pyhä Henki herätti ilon! Kokeilepa Sinäkin, Lähimmäiseni: lue Pietarin kirje!

"Mutta te olette "Valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja" joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa; te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette"Jumalan kansa", jotka ennen " ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".

Kiitos Jeesus, että pelastat tänäänkin ihmisiä ihmeelliseen valkeuteesi! Kiitos, että elät omiesi sydämessä Pyhän Hengen kanssa! Aamen.

Tänä aamuna, 9.7.2013, rakkaudella Mummi.

4 kommenttia:

Kirsti kirjoitti...

Olen lukenut parin vuoden ajan Raamattua pidempiä jaksoja kerrallaan. Aikaisemmin luin Päivän tunnussanan mukaiset kohdat. Olen lukenut luvun Vanhasta Testamentista, Evankeliumeista ja kirjeistä.
Tässä hiljattain luin Pietarin kirjen. Olen ennenkin pitänyt siitä ja niin nytkin. Jostain syystä se vaikuttaa.Kirsti2

mummi kirjoitti...

Rakas Kirsti2. Pietarilla oli eritysasema Jeesuksen opetuslasten joukossa. Nopean luonteensa takia hän joutui katumaan sanojaan Mestarinsa edessä. Hänestä kehittyi nöyra palvelija. Senvuoksi kai hänen sanansa vaikuttavat meihin nopeisiin. Ole siunattu! Mummi

Kirsti kirjoitti...

Kiitos!!
En ole nopea toimissani, olisinpa! Mutta olen nopea huonoissa sanoissa...

mummi kirjoitti...

Sitä juuri tarkoitin, rakas Kirsti2!Mummi