tiistai 30. heinäkuuta 2013

Vahvistukaa voimassa.

Rakas Lähimmäiseni, nyt olemme saaneet kiittää Jumalaa täällä Pohjanmaalla! Virkistävä sade on kastellut maan ja helle on häipynyt! Olen iloinnut vattujen ja mustikoiden kanssa. Sade tuli tarpeeseen!

Minun on kirjoitettava Sinulle heti ennenkuin nukunkaan, sillä Efesolaiskirjettä lukiessani löysin Paavalin rukouksen meidän pakanoidenkin puolesta, että mekin tulisimme tuntemaan Isän rakkauden ja Kristus tulisi asumaan meidän sydämiimme. Ilo lukemastani rukouksesta ei anna minun nukkua, ennenkuin sen Sinulle kirjoitan:

"Sentähden minä notkistan polveni Isän edessä, josta kaikki, millä Isä on, taivaissa ja maan päällä, saa nimensä, että hän kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua hänen Henkensä kautta ja Kristuksen asua uskon kautta teidän sydämissänne, niin että te, rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on, ja oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä; että tulisitte täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä. Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa, hänelle kunnia seurakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa kautta kaikkien sukupolvien, aina ja iankaikkisesti! Amen."

Kiitos,Pyhä Jumala, tästä rukouksesta! Kiitos, että Paavali kertoo meille Jumalan salaisuuksista, että mekin tulisimme täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä ja ymmärtäisimme, sen aarteen, joka meillä on Kristuksessa Jeesuksessa. Kiitos koko Efesolaiskirjeestä! Jeesuksen nimessä Aamen.

Tänä aamuyönä, 30.7.2013, rakkaudella Mummi.



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos mummi, tämä teksti tuli vahvistamaan minua, että olen oikealla tiellä. Olet enkeli maan päällä ja teksteilläsi auttanut minua ymmärtämään, että Jeesus Kristus on rakkaus. Kiitos.

mummi kirjoitti...

Rakas Anonyymi, olen kaukana enkelistä, mutta Jumalan Sana on voimallinen herättämään helteessä räytyneen mummonkin sydämen iloon! Rakas Anonyymi, lue Sanaa ja etsi seurakunta, jossa vahvistut Jumalan voimassa. Jeesus-iloa elämääsi! Mummi