perjantai 26. heinäkuuta 2013

"Jeesus armon toi!"


Rakas Lähimmäiseni, ilo ja kiitos sydämessäni herään tähän hellepäivään. Olen saanut viettää kaksi rikasta päivää rakkaan ystävän luona Keuruun iki-ihanassa järvimaisemassa. Vieläkin näen silmissäni lemmikit, joita rantaniitty oli täynnä. Sain elää Mone´en taulumaisemassa! Ystävyytemme on alkanut 70-luvulla kontaktikurssilla, silloin kun vielä pelkäsin ihmisiä. Olipa hyvä muistella niitä aikoja ja tutkia mummintuntojani Sinun kanssasi, rakas Salme! Kiitos rukouksistasi!

Kun avaan Raamatun, saan Psalmin 40. Se on kuin minun ilovirteni! Minäkin odotin pelkojeni keskelle hartaasti apua. En tuntenut Jeesusta, mutta Hän tunsi minut. Jeesus tuli ja nosti minut ylös turmion kuopasta. Kiitos Jeesus!

"Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni. Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni. Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan. Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan, eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niiden, jotka valheeseen eksyvät! Herra, minun Jumalani, suuret ovat sinun ihmetekosi ja sinun aivoituksesi meitä kohtaan. Ei ole ketään vertaistasi. Niitä minä tahdon julistaa, niistä puhua, niiden paljous on suurempi kuin luetella taidan." Psalmi 40: 1-6.

Jeesuksen armohoito tuokoon ilon Sinun sydämeesi tänäänkin, rakas Lähimmäiseni!

Tänä aamuna, 26.7.2013, rakkaudella mummi.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos rakas mummi. Minäkin odotan apua pelkoihin ja paniikkiin. Tämä kirjoitus antoi uskoa ja voimaa. Siunausta päivääsi.

mummi kirjoitti...

Rakas Anonyymi, usko ainoastaan Usko, että Jumala on tehnyt Sinusta sinut. Usko, kun Jeesus sanoo, että Sinä kelpaat! Jeesus on Sinut armahtanut ja nimeltä kutsunut seuraajakseen. Ala kiittää, katso Jeesukseen, Hän on täydellinen, Hän on tehnyt sen, mihin me emme pysty. Hän vei Sinut Isän syliin. Lepää siinä rakkaudessa ja kiitä! Kiitos on siunauksen siemen! Mummi.

sylvi kirjoitti...

Kiitos mummi.

Siunausta viikonloppuusi.♥

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos mummi <3. Kiitän ja rukoilen siinä minun turvani. Taivaan Isä pitää huolta lapsistaan ja voimaa antaa päivään uuteen... Siunausta sinulle.

mummi kirjoitti...

Rakas Anonyymi, vielä sanon Sinulle. Kun elin paniikkihäiriöisenä, masentuneena, minulla ei ollut muuta kuin onneton olotilani.Kun Jeesus tuli, Hän antoi uskon Jumalaan. Löysin itseni, oman persoonallisuuteni, joka ei ollut kaikkien mieleen. Jumalan Sanansa opetti rukoilemaan ja kiittämään. Jumalallinen parantuminen alkoi! Nyt tuo aika on pois pyyhitty! Siunausta Sinun elämääsi! Täydellinen rakkaus karkoittaa pelon! Mummi

mummi kirjoitti...

Rakas Sylvi, kiitos Sinustakin! Herra siunatkoon päiväsi! Mummi