keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Yhtä juhlaa


Rakas Lähimmäiseni, herään onnellisena nukuttuani neljä tuntia juhlapäiväni väsymystä. Kuusikymmmentä ystävää tuli iloitsemaan kanssani siitä, että Jumala on hyvä! Tästä juhlasta on muodostunut oikein festivaalit. Aloitimme suvun kanssa jo viikonvaihteessa Joensuussa ja vielä huomenna tulee kaksoissisko ja ne, jotka eivät eilen ehtineet tulla.

Koti on täynnä kukkia ja sydän iloitsee ihanista sanoista ja halauksista. On ihanaa olla sankari! On ihanaa olla rakastettu! Poikani Jari haastatteli minua. Paljon muistoja nousi mieleen, hyviä ja vähemmän hyviä. Paras kokemuskseni on ollut Jeesuksen kohtaaminen. Hän antoi sydämeen vapauden, otti pois synnit ja vei Isän syliin lepäämään. Kelpaamattomuuden taakka otettiin pois. Pelot otettiin pois. Tuli rauha. Löytyi omat rakkaat ja lähimmäiset! Tuli seurakuntayhteys. Niin toimii meidän Vapahtajamme! Katso Jeesukseen, kehottaa mummi.

Psalmi 23: "Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvioittavien vetten tykö hän minut johdattaa. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä lääksossa , en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani, sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni oljyllä; minun maljani on ylitse vuotavainen. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti,"

Tänä aamuna, 2.4.2014, rakkaudella Mummi





Ei kommentteja: