keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

"Minä valitsin teidät"

Rakas Lähimmäiseni, muistatko Sinä, että me emme valinneet Jeesusta, vaan Hän valitsi meidät. Jo kasteessa Hän meidät otti omakseen, mutta eksyneet Hän tuo takaisin yhteyteensä. Jeesuksen ilmestyminen elämään on suuri yllätys ja se muuttaa kaiken. Olen kertonut Sinulle, että minut Jeesus kutsui suuren hätäni keskellä linja-automatkalla. Siitä asti Hän on minua johdattanut jo yli neljäkymmentä vuotta. Kiitos, Jeesus, kiitos Taivaallinen Isä ja kiitos Pyhä Henki!

Jeesus puhuu kaikille valitsemilleen, myös Sinulle, Lukijani: Joh. 15: 16-17 "Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi. Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne."

Jeesus otti minut omakseen linja-autossa, kun itkin elämäntuskaani. Vapaakirkon evankelista, Lahja, rukoili puolestani. Jeesus pesi pois kaikki syntini sinä iltana. Sydän vapana sain palata kotiini. Pian Jeesus alkoi puhua minulle, vai olko Hän Pyhä Henki. Minut johdatettiin Vaasan suomalaiseen seurakuntaan oppimaan toinen toisensa kunnioittamista toistemme sietämistä ja rakastamista. Pian saimme rukousryhmäämme aiheeksi Lähimmäiskodin ja lähimmäiset. Siitä asti minun työni on ollut lähimmäisten auttaminen. Sinullekin vielä kirjoitan yli-ikäisenä Lähimmäiseni, koska olet minulle rakas, ja Jeesus on minulle rakas.

Me saimme Lähimmäiskodin, jota rukoilimme viisi vuotta. Koti, jossa näimme Jumalan ihmeellistä johdatusta ja opimme kantamaan vastuuta tekemästämme ja saimme iloita Jumalan hedelmistä, työnilosta ja lähimmäisyydestä. Kymmenen vuotta elimme rukousyhteydessä Lähimmäiskodissa. Sen jälkeen olemme auttaneet lähimmäisiä , jotka ovat joutuneet äkilliseen hätään, rukouksin ja rahallisesti, avustamalla heitä ostokortein. Kiitos, Isä, että annat tarvitsemamme varat työhön! Rukoiletko kanssamme tänään, rakas ystävä!

Rakas Jumala, paranna leikkauksesta toipuva puheenjohtajamme Juhani Hautamäki täysin terveeksi! Rakas Isä paranna myös täysin terveeksi Karin Toivola. Auta häntä, ja tiimiä, jaksamaan Karinin alkamassa lähimmäisten kotipalvelutyössä! Muista, Isä, kaikkia puutteessa eläviä lähimmäisiä! Aamen

Tänä aamuna, 1.7.2015, rakkaudella Mummi. Katso googlesta!  lahimmaiskoti.fi


Ei kommentteja: