perjantai 31. tammikuuta 2014

"että minun iloni olisi teissä"

Rakas Lähimmäiseni, Jeesuksen ilo täyttää sydämeni niin, etten saa unta. Kiitän, kiitän ja kiitän! Luin Johanneksen evankeliumin 15 lukua, missä Jeesus puhuu ilostaan, jonka hän meille antaa:

"Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa mitä ikinä tahdotte ja te saatte sen. Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani. Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan. TÄMÄN MINÄ OLEN TEILLE PUHUNUT, ETTÄ MINUN ILONI OLISI TEISSÄ JA TEIDÄN ILONNE TULISI TÄYDELLISEKSI."

Viime sunnuntaina, kun pastorimme Markus Pöyry puhui uskosta niin, että sisäistin sen, Pyhä Henki antoi sydämeeni tuon pakahduttavan ilon! Tänään, kun kuulin Jeesuksen puhutelleen erästä ystävääni niin, että hän on löytänyt Vapahtajansa, Jeesus-ilo syttyi taas rintaani, eikä kiitosmieli tahdo loppua!

Kiitos Jeesus, että Sinä olet antanut ilosi lastesi sisimpään! Kiitos Jeesus, että Sinä vapautat meidät vapauteen. Kiitos, että Sinä yhdistät meidät. Kiitos, että Sinä ruokit meitä Sanalla ja sakramenteilla seurakunnassa. Kiitos, että Sinä, Jeesus, johdatat meitä seuraajiasi auttamaan toinen toistamme. Aamen.

Tänä aamuyönä, 32.1.2014, ilolla Mummi.


2 kommenttia:

Pekka kirjoitti...

Kiva kuulla ja lukea ilostasi. Mukavan elävästi ja raikkaan rakkaasti kerrot myös Jeesuksesta. Paavalihan kehoitti myös iloitsemaan ja kiittämään joka tilassa. Siinä on väkevyytemme.

Olen myös itsestäni huomannut sen että ilo ja kiitollisuus lisääntyvät kun niitä käyttää.

Vaikka muut osa alueet itsellä olisivatkin jonkin tasoisesti taakoitettuina,niin ilo ja kiitollisuus
Herrassa avaa ja puhdistaa myös muita alueita.

Rakkaudellista ja ravitsevaa viikonloppua Jumalan isossa kädessä.Ole siunattu.-Pekka-

mummi kirjoitti...

Rakas Pakka, puhut niin kauniita sanoja, että minusta tuntuu, että olen prinsessa: "mukaavan elävästi, raikkaan rakkasti jne." Tuntuu ihmeellisiltä, että minun blogistani niin sanot, kiitos kuuluu Jeesukselle, eihän minusta mihinkään ole, arveli isäni. Mummi, 80v