sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Kristityn vapaus.


Rakas Lähimmääiseni, tämän lepopäivän otsikko on "kristityn vapaus". 

 Yksi päivän teksteistä on Jesaja 44: 21-23:  "Muista Jaakob, sinä minun palvelijani, muista Israel, että minä olen sinut muovannut, sinä olet minun palvelijani, sinä et minulta unohdu, Israel. Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi kuin pilven, sinun syntisi kuin pilviverhon. Palaa minun luokseni. minä olen lunastanut sinut vapaaksi. Riemuitkaa taivaat, sillä Herra on tämän tehnyt, iloitkaa maan syvyydet, puhjetkaa riemuun, te vuoret,te metsät ja jokainen metsän puu: Herra on lunastanut Jaakobin! Hän on pelastanut Israelin. hän on osoittanut kirkkautensa."

Meidätkin Kristus on vapauteen vapauttanut! Eilen saimme sen iltarukouksessa tuntea, kun ystävän kanssa pyysimme toisiltamme anteeksi kaikki Jeesuksen nimessä! Jeesus vapautti meidät rauhalliseen lepoon ja uneen. Maanantaina ystävä pääsee intervallin, "Puoli kuuta peipposesta" olemme eläneet yhdessä. Kiitos, taivaallinen Isä avustasi jokaisena päivänä! Kiitos Sinulle rakas kanssakulkijani rukouksista! Rukous on Jumalan lahja ja suuri siunaus kaikille Jumalan lapsille. Muistetaan rukouksin toisiamme!

Kohdataan Jeesus seurakunnassa ja kiitetään vapaudesta, jonka Jeesus Kristus meille antaa!

Tänä aamuna, 18.9.2016, rakkaudella Mummi.

Ei kommentteja: