torstai 13. marraskuuta 2014

"Isän sydän armahtaa"




Rakas Lähimmäiseni, iloitsen Sinusta ja kaikista teistä, uusista ystävistäni, jotka haluatte lukea aamunavauksiani. Herätessäni olen tyhjä kuin jauhoton säkki. Hetken rukoiltuani, saan sanan, jolla Isä haluaa meitä evästää kuhunkin uuteen päivään. 

Kun iloitsin ystävilleni, että lukijani ovat nelinkertaistuneet! Jeesus siunaa  Sanansa vanhan mumminkin jakamana, minua varoitettiin, älä liikaa iloitse, koneella voi olla robotti tai monistuskone. Nyt ei mummin tarvitse epäillä, kone on putsattu kaikista roboteista ja häiriöistä. Saan rukoilla jokaisen kävijän puolesta, jonka koneeni rekisteröi!

Ole siunattu, Lähimmäiseni. Jeesuksen sanalla: "Tulkaa minun tyköni, KAIKKI työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä, niin te löydätte levon sielullenne, sillä minun ikeeni on sovelias ja minun kuormani on keveä." Matt. 11: 28-30.

Noudatetaan Jeesuksen kutsua! Hän yhdistää meidät Pyhään Jumalaan, Luojaamme ja holhoajaamme. Hän rukoilee aina puolestamme. Hän ohjaa meitä kulkemaan oikeaa teitä nimensä tähden. Hän vapauttaa meidät synneistämme ja antaa sydämeen levon ja rauhan, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi. Hän yhdistää meidät!

Enkö Herraa, Jumalaani, riemuvirsin kiittäisi! Enkö suurta auttajaani ylistäisi hartaasti! Pohjatonta laupeutta lapsilleen hän osoittaa, Isän sydän armahtaa täynnä pelkkää rakkautta. Kaikki loppuu aikanaan, armonsa ei milloinkaan. Virsi 270: 1 säkeistö.

Tänä aamuna, 13.11.2014, rakkaudella Mummi.


Ei kommentteja: