lauantai 7. toukokuuta 2016

Herra pitää mummista huolen.

Rakas Lähimmäiseni, taas olen nähnyt, kuinka Herra pitää mummista huolen! Haluan kertoa sen Sinulle ja rukoilla, että tänäänkin Sinä ja minä saamme kiittää Isän täydellisestä läsnäolosta!

Helatorstaina ajoin pikku biililläni Rewellin parkkiin. Kuuntelin kuorolaulun kevätriemua ilmaispaikoilla. Kotiinlähtö ei onnistunut, vaan pikku biilini pysähtyi ylämäkeen kuin seinään. Soitin infoon. Ystävällinen ääni sanoi: "Tulen auttamaan." Nuori mies peruutti autoni parkkiin ja opasti, kutsu huomenna huoltomies. Mitään ei tarvinnut maksaa.
Ystävä nouti minut kotiin. Kaikasta huolenpidosta onnellisena kävin nukkumaan illalla.

Arkiaamuna nouseva pelko sydämessä soitin huollon esimiehelle pikku biilini kohtalon. "Juo nyt kahvia ja tuo avain meille, me huolehdimme autosi kuntoon!" Mikä helpotus! Mikä armo, saa jättää koko taakan osaavien miesten huoleksi. Hän antoi vielä kimppakyydin puhelinnumeronkin, että mummi voi helposti hoitaa pakolliset kuviot keskikaupungilla. Kiitos täydellisestä palvelusta!

"Kun Herra hoitaa paimentaa, ei silloin mitään puutu. Hän kaitsemasta minua, ei väsy ei hän suutu. Hän ruokkii taivaan leivällä ja elävällä vedellä virvoittaa sieluani. Minua tiellä autuuden, hän ohjaa Hengellänsä. Luo tuorehiman laitumen hän kutsuu äänellänsä. Hän tuntee kaikki tarpeeni, Hän täyttää köyhän sieluni armollaan avaralla. Jos pimeässä laaksossa mä yksin vaeltaisin ja tuhansissa vaaroissa jos tuskaa maistaa saisin, niin pelkäisi en kuitenkaan, kun vitsallaan ja sauvallaan minua Herra johtaa. Hän sielulleni valmistaa runsaimman armopöydän. Hän hengellänsä vahvistaa, niin että riemun löydän. Minua seuraa laupeus ja Herran hyvyys, rakkaus päivien loppuun asti. Virsi 375.

Tänä aamuna, 7.5.2016, rakkaudella Mummi.






















Ei kommentteja: