tiistai 19. huhtikuuta 2016

"Hoitava usko?"

Rakas Lähimmäiseni, olemme saaneet herätä uuteen päivään. Kiitos ,Isä, hyvästä unesta ja terveistä keuhoista! Kiitollisuus sydämessä rakensin myöhään pikku-Miljan kastekirjaa. Herra, hoida häntä ja hänen perhettään sydänlämmölläsi!

Rakas, Jumala, siunaa ja varjele meitä kaikkia erityisesti tänään, kun olet nähnyt hyväksi antaa vielä lunta kevääseemme!  Ole kaikkien tukena liikenteessä ja anna lumen pian sulaa pois! Kiitos, että Sinä tahdot auttaa ja varjella!

Jorma Laulaja tuo meille aamun Sanan: "Minua pyydettiin kerran puhumaan "hoitavasta uskosta". Mutta eihän usko hoida, niinkuin eivät hoida jano ja nälkäkään. Usko on vain tyhjä käsi, johon Jumala tarttuu. Isä ruokkii ja Kristus hoitaa sanan, virren, rukouksen ja ehtoollisen välityksellä.
Jumalan poissaolon hätäkin voi sisältää merkillisen läsnäolon tunnun. "Syvyydestä minä huudan sinua, Herra." Miten korkealla Jumala tuntuukin olevan, hän kuitenkin kuulee ja tulee minun tasolleni.

Herra, tuon sinulle rikkinäisyyteni. Lahjoita minulle eheytesi. Tuon huoleni ja syntini, sulje minut anteeksiantamukseesi. Kanna minua rauhallasi ja toivollasi.
"Hyväksykää siis toinen toisenne, niinkuin Kristuskin on hyväksynyt omikseen teidät. Jumalan kunniaksi - -Toivon Jumala täyttäköön ilolla ja toivolla teidät, jotka uskotte, niin että teillä Pyhän Hengen voimasta olisi runsas toivo." Room. 15: 7-13."

Tänä aamuna, 19.4.2016. rakkaudella Mummi.




2 kommenttia:

sylvi kirjoitti...

Siunattua rakkaudentäyteistä iltaa sinulle mummeli.

mummi kirjoitti...

Kiitos, rakas Sylvi, Jeesus antakoon meille kaikille rauhansa sydämeen! Mummi