lauantai 2. huhtikuuta 2016

"Sinä osoitat minulle elämän tien."

Rakas Lähimmäiseni, eilinen syntymäpäivä oli minulle oikea onnenpäivä! Taivaanisä antoi unelmapäivän keväiselle kävelyretkelle! Ystävä tarjosi prinsessa-aterian hienossa ravintolessa ja toinen ystävä antoi lahjaksi autonpesun. Onnitteluviestejä ja -puheluita tuli lukematon määrä ja ystävien kanssa sain jakaa vielä iltarukouksen! Ei mummi ole yksin! Kiitos  teille rakkaat omat ja rakkaat ystävät! Teistä kaikista kiitän! Isän siunaavaa huolenpitoa rukoilen Teille kaikille!

"Herra, Sinä olet minun perintöosani, sinulta saan ruokani ja juomani, sinun kädessäsi on minun arpani. Ihana maa on tullut minun osakseni, kaunis perintö on minulle annettu. Minä kiitän Herraa, Hän neuvoo minua, yölläkin kuulen sisimmässäni hänen äänensä. Minä pysyn aina lähellä Herraa. Kun hän on oikealla puolellani, minä en horju

Minun sydämeni ilotsee, mieleni riemuitsee, minun ruumiini ei pelkoa tunne. Sinä et hykkää minun sieluani tuonelaan, et anna palvelijasi joutua kuoleman valtaan. Sinä ositat minulle elämän tien, sinun lahelläsi on ehtymätön ilo, sinun oikealla puolellasi ikuinen onni."

Ilolla yhdyn tähän Daavidin runoon, Psalmiin 16, jakeet 5-11! Rakas Lähimmäiseni, kiitetään! Kiitetään, hyvää Jumalaa, joka on ottanut meidät huolenpitoonsa Jeesuksen ristintyön tähden!

Tänä aamuna, 2.4.2916, rakkaudella Mummi.



Ei kommentteja: