maanantai 8. joulukuuta 2014

Rukoillaan Jeesuksen nimessä!

Rakas Lähimmäiseni, Sinä, joka avaat tänään mummin blogin, ja käyt Pyhän Jumalan kasvojen eteen rukoukseen, ole siunattu Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä! Mummia huikaisee, kun ajattelen, kuinka paljon meitäkin on; Amerikassa, Ranskassa, Venäjällä, Uudessa Seelannissa, Ruotsissa, Brasiliassa! Te rakkaat ystäväni, jotka olette vuodesta toiseen kanssani rukoilleet, ymmärrämmekö me, mikä valtava Jumalan voima on liikkeellä, kun käymme rukoukseen Jeesuksen nimessä?

"Ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen. Jos te minua rakastatte niin te pidätte minun käskyni. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva." Joh.14:13-17.

Kiitos, rakas Jumala siitä, että me voimme muuttaa maailmaa, kun rukoilemme Isää Jeesuksen nimessä! Kun Jeesus tulee sydämeen, Hän pesee pois synnin, joka erottaa Jumalasta. Hän poistaa pimeän ja tuo Kristus-valon tilalle. Jeesus tuo rakkauden rakkaudettomalle, Hän sovittaa riidat kodeissa ja työpaikoilla, ja tuo anteeksiannon, Hän lähettää apua sairaalle ja ruokkii nälkäiset. Saamme ihmetellä ja kiittää! Jumala parantaa Pyhän Hengen voimassa ja antaa levon ahdistuneeseen sydämeen.

Kiitetään tänään Kolmiyhteistä Jumalaa Pyhän hengen yhteydestä ja rukouksen voimasta tämän "ihmekoneen" äärellä, omissa seurakunnissamme ja kaikkialla, missä Jeesuksen nimessä Isän eteen tullaan! Aamen. 

Tänä aamuna, 8.12.2014, rakkaudella Mummi. 

Ps. Mummi kiittää valmiista keittiöstä, Isää ja esirukoilijoita!



Ei kommentteja: