torstai 11. joulukuuta 2014

Vahvista minua, Jeesus!


Rakas Lähimmäiseni, mummi oli leipomisesta väsynyt ja nukkui seitsemään. Kiitos, Isä, että uusin voimin saan lähteä tähän päivään, jolloin vietämme lähimmäiyhdistyksen joulujuhlaa. Siunaa, Isä. iltamme! Vaasassa Koulukatu 26, klo 18. Siunaa Jeesus joulumme!

Juha Vähäsarja muistaa niitä, jotka ovat ahdingossa. Hän rukoilee kanssasi. Hän muistuttaa siitä, että Jeesus on kanssasi montun pohjalla. Hänellä on hyvä tahto. Hän haluaa auttaa Sinua:

Jes. 38: 14-16: "Herra minä olen ahdingossa, auta minut siitä. Mitä minä puhun hänelle, mitä minä sanon hänelle, joka on kaiken tämän tehnyt? Mielessäni minä käyn lävitse elämäni vuodet sydämessäni murhe, Herra, minun sydämeni elää sinulle, anna rauha hengelleni, vahvista minua, tee minut terveeksi!"

"Jumala, minun sieluni on pelossa ja ahdingossa. Olen sairas ja kipu raastaa mieltäni ja ruumistani. Silmieni edessä on koko elämäni matka ja näen, että olet antanut vaivojen seurata  kaikkia elinvuosiani.
Jumala, sinä olet kuitenkin kaiken tämän tehnyt. Mitä minun tulee sinulle sanoa, mitä sinulta pyytää? Mikä on sinun tahtosi elämäni suhteen, vai onko kaikki kärsimys ollut turhaa ja tarkoituksetonta?
Jeesus, sinä näet sydämeni ja tiedät, että tahdon elää sinulle ja kuolla sinulle. Tahdon palvella sinua niillä voimilla, jotka olet minulle antanut. Rakas Jeesus, anna siksi hengelleni rauha ja lepo. Vahvista minua tämän heikkouden keskellä ja jos tahdot, tee minut terveeksi, sillä sinulle ei mikään ole mahdotonta."

Tänä aamuna, 11.12.2014, rakkaudella Mummi




Ei kommentteja: