keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Rukoillaan Jeesuksen nimessä.

Rakas Lähimmäiseni, Taivaallinen Isämme hoiti meitä yöllä nukkuessamme! Nyt herätessämme Hän odottaa, että kerromme hänelle asiamme Jeesuksen nimessä. Isä elää kanssamme koko päivän. Kiitos, Jeesus, että Pyhän Hengen kanssa siunaat askeleemme. Tänään haluan kiittää Sinua, Jeesus, ystävistä! On suuri ilo, kun ystävä soittaa! Tänään ystävä tarjoaa aterian, Jos en vastaa puhelimeen, hän tulee katsomaan, olenko sairastunut. Mummi ihmettelee tällaista ystävän rakkautta ja kiittää Isää, ja Jeesusta, joka ystävät antaa ja Pyhän Hengen kanssa meitä joka päivä johdattaa!

Juha Vähäsarja jatkaa rukousta. Yhdytään siihen:
"Jumala luo minuun puhdas sydän ja uudista minut, anna vahva Henki. Älä karkota minua kasvojesi edestä, älä ota minulta pois Pyhää Henkeäsi." Ps. 51: 12-13.

"Jeesus, mikään ei voisi olla pelottavampaa. Mikään ei voisi olla suurempi onnettomuus, kuin se, että sinä ottaisit minulta pois Pyhän Henkesi. Mikään ei voisi olla kauheampaa kuin se, että lakkaisit armahtamasta minua, lakkaisit muistuttamasta minua synneistäni, ottaisit pois sydämeltäni anteeksiantamuksen tuoman omantunnon rauhan.
Siksi rukoilen, Jeesus: uudista minua. Anna puhdas sydän. Anna vahva Henki. Niin että minua ei koskaan karkoitettaisi kasvojesi edestä. Kiitos Jeesus, että lupauksesi mukaan sitä, joka luoksesi tulee, ei heitetä pois. Minä tulen, koska olen Kristuksen sovitustyön ja kasteen kautta sinun oma lapsesi." Aamen.

Tänä aamuna, 16.12.2015, rakkaudella Mummi.










Ei kommentteja: